Učionica
PROF. DR. SC. DRAŽAN KOZAK, PROREKTOR SVEUČILIŠTA ZA NASTAVU I STUDENTE:

„Naš je zajednički cilj uspješan i zadovoljan student”
Objavljeno 14. siječnja, 2018.

S obzirom na to da je obrazovanje prva misija Sveučilišta, a student u središtu bolonjskoga procesa, iznimno je važno povratno mišljenje studenata o obrazovnom procesu. Stoga su rezultati studentske ankete vrijedna informacija o provedbi nastavnog procesa, prije svega za nastavnike i suradnike, ali i uprave sastavnica, odnosno na koncu i za samu zajednicu.

Zbog svega navedenoga, posebno raduju rezultati Jedinstvene sveučilišne studentske ankete provedene za prethodnu akademsku 2016./2017. godinu gdje je prosječna ocjena svih nastavnika i suradnika sastavnica Sveučilišta u Osijeku najviša do sada i iznosi čak 4,58. Na samo dvjema sastavnicama ta je ocjena nešto niža nego prethodne godine (Pravni fakultet Osijek i Odjel za kulturologiju), a te sastavnice ujedno imaju i najniže ukupne ocjene (4,39, odnosno 4,46). Najbolje su ocijenjeni Katolički bogoslovni fakultet u Đakovu (čak 4,73), Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti (4,72) i Filozofski fakultet Osijek (4,70). Iako su ocjene vrlo visoke, još uvijek postoji mjesta za razvoj. Čelnici sastavnica imaju uvid u cjelokupne rezultate svih nastavnika i suradnika na svojoj instituciji i dužni su reagirati u slučaju da je koji nastavnik/suradnik loše ocijenjen ili ima negativne komentare. Primjerice, nedopustivo je da se nastava ne održi prema rasporedu ili da nastavnik/suradnik nije dostupan u vremenu predviđenom za konzultacije.

S obzirom na to da studenti popunjavanjem ankete pokazuju solidarnost prema svojim kolegicama i kolegama koji će tek slušati određeni predmet iduće godine, bitna je potvrda vjerodostojnosti ankete u praksi. Studenti moraju osjetiti promjene koje su posljedica njihova upućivanja na prostor za razvoj čime sustav postaje kvalitetniji i učinkovitiji. Centar za unaprjeđenje i osiguranje kvalitete visokog obrazovanja, koji djeluje pri Sveučilištu u Osijeku, održat će u idućem razdoblju sastanke s voditeljima ureda za kvalitetu pri sastavnicama na kojima će se razmotriti rezultati ankete i utvrditi što napraviti kako bi se nastavni proces poboljšao i studenti bili još zadovoljniji. Naš je zajednički cilj uspješan i zadovoljan student, ponosan na instituciju u kojoj stječe potrebne kompetencije za tržište rada.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike