11. ZIMA U DOMU TEHNIKE
Objavljeno 8. siječnja, 2018.
Nakon iznimno uspješnog 15. Ljeta u Domu tehnike veliki interes i popunjeni kapaciteti zanimljivih radionica nastavljaju se i u zimskoj inačici ovog edukativnog projekta, na kojemu će mnogi osječki osnovnoškolci kroz zabavu učiti sve do ovoga petka, 12. siječnja.
Naime, službeno otvorenje 11. Zime u Domu tehnike održalo se jučer, 8. siječnja, kada su nakon početnog upoznavanja s voditeljima i planom programa radionica, učenici odmah upregnuli moždane vijuge u malenim, ali dobro opremljenim učionicama Doma tehnike.
- Ovoga smo siječnja za 80-ak osječkih osnovnoškolaca osmislili šest radionica tehničkih aktivnosti, ali smo zbog velikog interesa bili prisiljeni upisati čak osam skupina. Među učenicima je, očekivano, ponovno najpopularnija bila škola letenja dronovima, za koju smo upisali 21 polaznika, ali ništa manji interes nije bio ni za radionice konstruktorstva, maketarstva, elektronike, likovne umjetnosti te sastavljanja i programiranja Lego modela - objasnila je Terezija Blekić, voditeljica Centra tehničke kulture Osijek, na koju se nadovezao mladi stručnjak za dronove, Filip Glogoški, ističući kako je njegova radionica popunjena već prvoga tjedna prijave.
S druge strane, uz osnovnoškolce i osječki srednjoškolci će kvalitetno provesti ovogodišnje praznike na 25. Zimskoj školi informatike, gdje će pod vodstvom izvrsnih mentora učiti osnove programiranja, koje će naposljetku primijeniti na mobilnim aplikacijama, zahtjevnim CNC strojevima i 3D printerima.
- Svake se godine trudimo pronaći teme koje su zapostavljene u obrazovnom sustavu, tako da je u suradnji s vodećim informatičkim tvrtkama u sklopu Osijek software cityja i osječkog FERIT-a izbor lako pao na programiranje, koje će se već sljedeće školske godine uvesti u osnovne i srednje škole u Hrvatskoj - naglasila je voditeljica Zimske škole informatike, Snježana Barabaš-Seršić.
Informatičke radionice ove su zime privukle 20-ak polaznika, koji će programirati do ovoga petka, kada organizatori planiraju napraviti okrugli stol s profesorima i voditeljima, u nastojanju definiranja što kvalitetnijeg pristupa informatičkom sadržaju kurikularne reforme.
Marko MANDIĆ