Mozaik
BOUDOIR

“Spell to sell” neodoljiva ženstvena kolekcija
Objavljeno 9. siječnja, 2018.

Sestre Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić predstavljaju još jednu posebnu kolekciju satkanu od ženstvenih komada, slojevitih tekstura, čipkastih aplikacija i neodoljivih impresionističkih printeva, koje modna publika danas prepoznaje kao jedinstveni rukopis pod imenom Boudoir.

Dizajnerice uspješno balansiraju između umjetničkog izričaja i prepoznatljivog couture potpisa koji je isprepleten s pret a porter kolekcijom u službi i nužne potrebe da kreacija dođe do krajnjeg korisnika, iz kojeg i proizlazi pomalo ironičan naziv kolekcije “Spell to Sell”. Izvanredan dio kolekcije sačinjava haljina dizajnirana pomoću IBM Watson programa, superkompjutora koji kombinira umjetnu inteligenciju i sofisticirani analitički software, dizajnerice su prve u Hrvatskoj, ali i regionalno, odabrane da isprobaju ovaj inovativni program i uključe ga u dio svog kreativnog procesa.

Boudoir Couture kolekcija "Spell to Sell" genijalno je prezentirana inspirativnom fotografskom pričom koju je osmislio i snimio Mladen Šarić, a rezultat je spoj umjetničke fotografije i mode, te vrhunsko djelo ovih autora, kako dizajnerica tako i fotografa. Kampanja za Boudoir kolekciju snimljena je u suradnji s najboljim hrvatskim modnim stručnjacima, fotografom Mladenom Šarićem, te kompletnim timom: Saša Joković ( make up), Milena Maršić, Salon Glamour (frizure), Ivana Pavić (styling), Model Matea (Colors Model Management). M.K.

Izvanredan dio kolekcije sačinjava haljina dizajnirana pomoću IBM Watson programa

Najčitanije iz rubrike