Ekonomija
OSVAJANJE NOVIH TRŽIŠTA

Za promidžbu vina 3,7 mil. kuna potpora
Objavljeno 30. prosinca, 2017.

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju izdala je Odluke o odobrenju projekta za 10 korisnika, ukupne vrijednosti projekta od 5.073.182,37 kuna i odobrene potpore u iznosu od 3.718.662,85 kuna, javili su iz Ministarstva poljoprivrede. Radi se o korisnicima koji su se javili na Javni natječaj za podnošenje prijava za dodjelu sredstava iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014.-2018. za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja koji je bio raspisan od 6. do 29. rujna 2017. godine. “Intenzitet potpore u ovoj mjeri iznosi do 80 % ukupnih prihvatljivih troškova, od čega se 50 % odnosi na EU sredstva, a 30 % na sredstva državne potpore proračuna Republike Hrvatske. Korisnici su proizvođači vina, udruge proizvođača vina, zadružni savezi te javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika državnog proračuna, a cilj joj je provođenje promidžbenih aktivnosti na tržištima trećih zemalja u cilju pronalaženja novih potrošača, povećanja prepoznatljivosti hrvatskih vina, poboljšavanja konkurentnosti hrvatskih vina sa zaštićenom oznakom izvornosti, zaštićenom oznakom zemljopisnog podrijetla i vina s oznakom sorte vinove loze, uz naglašavanje visokih standarda proizvoda iz Unije s obzirom na kvalitetu, sigurnost hrane i utjecaj na okoliš”, istaknuli su iz Ministarstva poljoprivrede.Z.R.

Intenzitet potpore iznosi do 80 % ukupnih prihvatljivih troškova

Možda ste propustili...

ŠEST I POL POSTO VIŠE NEGO PROŠLE GODINE

U Hrvatskoj 1,13 milijuna turističkih kreveta

AGENCIJA ZA TRŽIŠNO NATJECANJE

Cijena se definira s početkom otkupa

POSLJEDNJA U NIZU MANIFESTACIJA " NAŠE DOMAĆE, SADA I UBUDUĆE"

U godinu i pol 8500 projekata u poljoprivredi

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana