Osijek
PROJEKT PRILAGODITI I NAJMLAĐIM OSJEČKIM UČENICIMA

Kada učenici izlaze na teren, u Tvrđu, rezultati su fantastični
Objavljeno 28. prosinca, 2017.

Nakon gotovo 30 održanih radionica projekta Pustolovna Tvrđa – potraga za blagom, organizatori Agencija za obnovu osječke Tvrđe i Turistička zajednica grada Osijeka odlučili su projekt prilagoditi i najmlađim osječkim učenicima, a moderatori su profesori Iva Mudrinić, Hrvoje Pavić i Sara Počuča.

- Projekt smo prije svega zamislili kao šetnju Tvrđom kojoj potraga za blagom daje smisao. Često svjedočimo da učenici teško u učionici usvajaju nastavne sadržaje, no kada ih odvedemo na teren te im na terenu, u Tvrđi, omogućimo učenje novih sadržaja i povezivanje s prethodno naučenim rezultati su fantastični - kaže Sara Počuča.

Od početka projekta zanima ih povratna informacija i od učenika i od nastavnika pa su pripremili anketne listiće za učenike i za nastavnike u kojima imaju priliku ocijeniti radionicu te predložiti izmjene.

- Izuzetno smo zadovoljni prosječnom ocjenom učenika koja iznosi 4,98, a nastavnici primjenjivost u nastavi ocjenjuju s 4,58. Ove visoke ocjene pokazuju nam da razvijamo dobar projekt i širimo dobru priču među osnovnoškolcima - dodaje Iva Mudrinić.

Kada su krenuli s prvom probnom radionicom nisu se nadali da će projekt postati tako popularan i opće prihvaćen među učenicima i nastavnicima. Hrvoje Pavić kaže da im je drago što su učenicima na zanimljiv i kreativan način uspjeli približiti Tvrđu. Mladi osječki profesori djeluju u okviru novoosnovane udruge HistOS kojoj je glavni cilj djelovanja približavanje bogate osječke povijesti učenicima osnovnih i srednjih škola. Projekt je tijekom 2016. i 2017. realiziran zahvaljujući financijskoj potpori Grada Osijeka i Osječko-baranjske županije, koji su podržali ideju i omogućili provedbu projekta.

- Odlučili smo napraviti nešto drukčije. U Tvrđi smo održali četiri radionice namijenjene učenicima trećih i četvrtih razreda, na zanimljiv im način prezentirajući povijest Tvrđe, koja je sadržajem primjenjiva u okviru predmeta Priroda i društvo. Povezali smo dva predmeta: Prirodu i društvo i Likovnu kulturu. Učenici su nakon uvodne šetnje, pomoću kolaža, kartona, škara i ljepila, izrađivali svoju verziju Tvrđe i najpoznatijih građevina: Vodenih vrata, Generalata, crkve sv. Mihaela, Glavne straže, Vodotornja i Kužnog pila - zadovoljno zaključuje Pavić. N. Vekić

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
oglas