Ekonomija
POTROŠAČKI TRENDOVI

Hrvatski građani sve više posežu u online novčanike
Objavljeno 23. prosinca, 2017.

Navika kupnje „iz naslonjača“, posebice u vrijeme Božića, postaje sve učestalija pojava i kod građana Hrvatske, donedavno nenaviklih na ovakvu vrstu kupovanja, priopćili su to iz Virtualnog ženskog poduzetničkog centra.

Dodaju i kako se procjenjuje da danas svaki četvrti građanin Hrvatske kupuje putem interneta, a da je ova onlin aktivnost posebice pojačana sredinom prosinca radi nabave darova.

I dok građani Hrvatske najviše putem interneta kupuju odjeću, elektroničke uređaje, uređaje za kućanstvo, igračke i knjige, u vrijeme blagdana vladaju sasvim drugačiji trendovi. Kupuje se kozmetika, nakit, pa čak i medicinska pomagala.

„Kupnja iz naslonjača“

Upravo ovih „potrošačkih trendova“ svjesna je i Loyalty članica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra Jele Ribičić, vlasnica i direktorica Zdravstvene ustanove Ljekarne Prima Farmacia, koja je u svoje poduzetničke aktivnosti implementirala i plasirala proizvode putem internetske prodaje. U cilju praćenja trendova, ali i izlasku ususret sve zahtjevnijem kupcu na hrvatskom tržištu koji sve više kupuje „iz naslonjača“.

- Našu poslovnu ponudu proširili smo i na web-shop, čime ne samo da smo obogatili naše prodajne mogućnosti, nego smo pružili građanima da „kupnjom iz naslonjača“ uštede vrijeme, novac, ali i trud – naglasila Jele Ribičić, vlasnica i direktorica Zdravstvene ustanove Ljekarne Prima Farmacia, svjesna da je „potrošačka ludnica“ ovih dana krenula i na njezinoj online platformi kako bi se našao prikladan dar.

Inače, valja navesti da je uvođenje web-shopova u poslovanje dodatni poticaj njegovoj uspješnosti, ali i praćenju trendova koje donosi budućnost. On line kupnja već čini više od 80 posto aktivnosti građana Sjedinjenih Američkih Država, a u online novčanike sve više posežu i građani Hrvatske, pa tako pet posto njih kupuju svaki tjedan putem web-shoppova, a najmanje jednom mjesečno 21 posto kupaca.

Stalni rast

- Naši online kupci najviše kupuju kozmetiku, dodatke prehrani te medicinska pomagala. Stalno bilježimo rast putem online platforme, ali i stalni rast potražnje sve većeg broja artikala koji se nalaze u našoj digitalnoj prodaji, što govori da su kupci sve više okrenuti nabavi iz sigurnosti i mira svojih „naslonjača“, a manje voljni kupovati pod stresom, žurbom i u gužvi kojima obiluju ovih dana trgovački centri – iznosi podatke o navikama svojih online kupaca poduzetnica Jele Ribičić, te dodaje da je svjesna koliko se čak i u farmaciji navike i želje kupaca mijenjaju s trendovima, pa je svoje poduzetništvo prilagodila upravo njima.

“Online ponuda je primamljiva posebice našim kupcima koji nemaju vremena, ali i žele sami izabrati u miru svoga doma proizvode koji im trebaju. Te proizvode digitalno mogu proučiti, pročitati savjete o uporabi, provjeriti i usporediti s drugim proizvodima te donijeti na miru odluku o kupnji. Prilikom kupnje u ljekarnama nastojimo se posvetiti svojim kupcima, ali moderni kupac radije će svoju nabavku obaviti putem interneta”, otkriva trendove kupnje u svojoj struci vlasnica Ljekarne Prima Farmacia.

Zdenka RUPČIĆ
INTERNET-TRGOVINA RADI STALNO

Internet-trgovina radi stalno, sve dane u godini te je dostupna bez obzira na to u kojem dijelu Hrvatske kupac živi, a što je posebno prihvatljivo u vrijeme blagdanske nabave darova i gužvi u trgovinama koje mnogi žele izbjeći.

Najčitanije iz rubrike