Ekonomija
ISTRAŽIVANJE PORTALA MOJPOSAO

Najviše otkaza daju zbog male plaće
Objavljeno 7. prosinca, 2017.

Koji su najčešći razlozi davanja otkaza te je li u pitanju dobro promišljena odluka i kakve su bile posljedice, portal MojPosao otkrio je u novom istraživanju na gotovo 450 ispitanika. Prema tom istraživanju čak 95 % ispitanika izjavilo je da su bar jednom dali otkaz, a otkaz je dalo podjednako muškaraca (94 %) i žena (96 %). Po obrazovanju, također, nema većih razlika; otkaz je tijekom karijere dalo 95 % ispitanika sa srednjom te 94% ispitanika s visokom stručnom spremom. Otkaz je dobilo 37 % ispitanika, i to većinom zato što su bili proglašeni tehnološkim viškom. Najviše ispitanika (56 %) otkaz je dalo zbog preniske plaće i nemogućnosti profesionalnog napredovanja (50 %). Zbog loših uvjeta na radnom mjestu otkaz je dalo 46 % ispitanika, a 42 % zbog nadređenog. Jedan od problema su i prekovremeni sati zbog kojih je 38 % ispitanika dalo otkaz, baš koliko (38 %) i zbog nemogućnosti hijerarhijskog napredovanja. „Dva puta sam dala otkaz u svom radnom stažu (imam ga 20 godina). Prvi put zbog odlaska na novo radno mjesto gdje su mi nudili uvjete koje sam tada smatrala boljima za sebe, a drugi put u tvrtki gdje je bilo nemoguće podnositi nadređenog. Nisam imala drugi posao, i dandanas sam nezaposlena, ali bar sačuvanog zdravlja.“ „Dao sam otkaz u dobrostojećoj tvrtki u kojoj je zanimljiv i dinamičan posao zbog loše organizacije i manjka radnika postao naporan. Odluka je došla nakon ponude druge tvrtke gdje je bolja plaća uz manji opseg posla i gdje se više cijeni stručna sprema.“ Gotovo polovina ispitanika (47 %) imala je već dogovoren novi posao kada su dali otkaz na trenutnom radnom mjestu.Z.R.

Trećinu ispitanika poslodavci su pokušali odgovoriti od davanja otkaza

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

NA SVJETSKIM TRŽIŠTIMA

Cijene nafte pale i drugi tjedan u kolovozu

2

PREMA PODATCIMA TURISTIČKIH UREDA

Na Makarskoj rivijeri više od 70.000 gostiju

3

"ZNAKOVI KVALITETE"

Za brendiranje 7,5 milijuna kuna