Objavljeno 8. prosinca, 2017.
U sklopu Digital Shapers konferencije objavljeni su rezultati Istraživanja o stanju digitalnog marketinga i tehnologija u marketingu, analiza rezultata istraživanja se temelji na prikupljenim odgovorima marketinških stručnjaka iz hrvatskih tvrtki različitih veličina, industrija i područja djelovanja, koja su prikupljena u proteklih mjesec dana na inicijativu partnera na ovom istraživanju, RTL Hrvatske i tvrtke Star Digital grupa. Istraživanjem je utvrđeno da se digitalnim marketingom u 56 posto slučajeva bavi netko iz marketing odjela (većinom voditelj marketinga ili digitalnog marketinga). U 31 posto anketiranih tvrtki time se bavi netko iz top-managementa, bilo da je direktor ili vlasnik tvrtke. Iznimka su tvrtke iz izdavaštva i medija te marketinga i promocije, ali i manje lokalne tvrtke. Samo 6 posto ispitanih tvrtki koristi uslugu digitalnog marketinga kao outsource kroz marketinške ili digitalne agencije. Većinom se radi o manjim i lokalnim tvrtkama. Većina anketiranih hrvatskih tvrtki u pravilu bar dio svojih marketinških budžeta ulaže u digitalne kanale i aktivnosti. Njih 50 posto ulaže 30 posto od svog budžeta u digitalni marketing, ili čak manje, dok je 20 posto anketiranih tvrtki dominantno usmjereno u cijelosti na digitalnu komunikaciju. Zanimljivo je vidjeti u istraživanju da se većina marketinških kampanja alocira na akvizicijske strategije i konverziju leadova u nove korisnike, dok su strategija zadržavanja i dodatne prodaje (tzv. upsell) na postojeće baze korisnika nešto manje prisutne.