Novosti
STIGLE ČETIRI PONUDE

Koridor kroz Baranju gradit će (i) Slavonci
Objavljeno 16. studenog, 2017.

Gradnja autoceste kroz Baranju, kao dio koridora 5C, potvrđena je i objavljivanjem natječaja od stane Hrvatskih autocesta vrijednoga 95 milijuna kuna.

Konkretno, natječaj se odnosi na gradnju mosta Halasica te sedam nadvožnjaka i putnih prijelaza - Adica, Sudaraš, Bolman, Jagodnjak, Krčevine, Mali Jagodnjak i Bezdan. Sve odreda to su objekti na dionici od Osijeka do Belog Manastira. Odnosno, to je nastavak radova na dionici od mosta preko Drave kod Petrijevaca.

Od prije koji dan poznato je kako su na natječaj pristigle četiri ponude, od kojih su tri od zainteresiranih slavonskih tvrtki. Uz Strabag kao jedinog inozemnog ponuditelja, u nadmetanje su se uključili Osijek-Koteks, potom Zajednica ponuditelja u čijem sastavu je slavonsko-brodsko Poduzeće za ceste, te Zajednica ponuditelja u čijem sastavu je osječka Massillia.

Nakon otvaranja ponuda upravo je ponuda Massilie i njezina partnera Integral inženjeringa iz Laktaša - financijski najpovoljnija. No, to još ne znači da će njima biti i dodijeljeni ovi radovi, pa stoga u ovoj osječkoj tvrtki nisu ništa željeli unaprijed komentirati. Jednako tako, sve do odluke o odabiru izvođača radova ni u HAC-u nisu bili spremni za dodatne komentare.

Predviđeno trajanje gradnje mosta, nadvožnjaka i putnih prijelaza je 24 mjeseca, osim nadvožnjaka i putnog prijelaza Adica na državnoj cesti DC 517, čija je gradnja planirana na 18 mjeseci zbog naknadnog postupka ishođenja građevinske dozvole. No, u HAC-u su još prije istaknuli kako je krajnji rok dovršetka radova i na tom objektu istovjetan roku dovršetka ostalih objekata.

Paralelno s ovim, dakle, radi se i na nastavku gradnje trase do Belog Manastira, ishodit će se dozvole i projektna dokumentacija. Novim četverogodišnjim Programom građenja i održavanja javnih cesta predviđena je gradnja punog profila ove dionice autoceste.

Dario KUŠTRO
OD 2020. GODINE POD NAPLATOM

Prema programu Hrvatskih autocesta, do 2020. godine trebala bi biti završena tehnološka cjelina koridora 5C koja bi bila u prometu i pod naplatom od Belog Manastira preko Osijeka sa spojem na autocestu A3 i u nastavku preko graničnog prijelaza Svilaj spojena s Bosnom i Hercegovinom.

Ova dionica dio je Projekta Slavonija Vlade Republike Hrvatske

Možda ste propustili...