Autoglas
VOZILI SMO

Peugeot Traveller: Prava mjera za obitelj i posao
Objavljeno 14. studenog, 2017.
Ovaj kombi kupovat će rent'a'car tvrtke, hotelske kuće, tvrtke koje se bave prijevozom gostiju, ali i sve više velikih obitelji

Nakon provozanih kilometara slobodno možemo reći kako je Peugeot Traveller - pokretač turizma. Uvjereni smo u to, ovaj kombi kupovat će rent'a'car tvrtke, hotelske kuće, tvrtke koje se bave prijevozom gostiju, ali i sve više velikih obitelji. Svi oni traže vozilo kompaktnih vanjskih dimenzija u koji će smjestiti što više ljudi i njihove stvari.

I u novoj generaciji je ovaj Peugeotov kombi srednje klase izrađen u suradnji PSA grupacije i Toyote, no nisu isti. Traveller nosi prepoznatljive elemente tipične za najnovije limuzine i SUV-ove Peugeota, posebice kada je gledamo sprijeda. Najveće razlike su u svjetlima, maski i odbojniku i položaju LED svjetala. Peugeot Traveller model je koji je namijenjen korisnicima koji se bave prijevozom osoba. Testirani model ima srednju duljinu karoserije i paket opreme Business. U ovoj kombinaciji svega je pet centimetara kraći od pet metara uz međuosovinski razmak od gotovo četiri metra.

U teretnoj verziji Travellera kroz bočna vrata prođe europaleta, a u testnom vozilu prvo se vidi tri reda sjedala. Pristup trećem redu je vrlo jednostavan, u kojem također mogu sjesti tri osobe, devet ukupno. Testni Peugeot Traveller ima klasične klupe, jer odvojena sjedala rezervirana su za posebnu VIP izvedbu. Iako je riječ o kondiguraciji za maksimalni broj putnika, i dalje je iza trećeg reda sjedala prtljažnik zapremine 600 litara, što je dovoljno za putnike koji sa sobom na put ne nose čitav ormar.

Ovaj testni Traveller dodatno je i zvučno izoliran. Tu su deblja stakla, akustični vjetrobran te dodatna izolacija u vratima, blatobranima i bočnim stranicama. Bočna stakla dodatno su zatamnjena, čime se štiti privatnost putnika i omogućuje im se da uživaju u krajoliku. Uz 70-postotno zatamnjenje zavjese iznutra više nisu potrebne. Krilna vrata ipak su primjerenija teretnoj verziji nego putničkoj. Podizna vrata pri otvaranju naprave svojevrsnu strehu i tako štite prtljagu i putnike kada je primjerice kiša. S druge strane zbog nosača krilnih vrata, s unutarnjeg retrovizora vidljivost je slaba, gotovi nikakva.

Za upravljačem se sjedi dosta visoko, što omogućuje bolji nadzor nad cestom. Upravljač je prilagodljiv u svim smjerovima. Vidljivo je kako Traveller korijene vuče iz teretne verzije, ali je vrlo pozitivno smislen, teško mu je naći primjedbu na praktičnost. Po kabini su raspoređene četiri utičnice od 12 volti, utičnica od 230 volti i USB priključak.

Testni Traveller pogoni 1.6 litreni HDi sa 115 KS i 300 Nm, a potrošnja je između 6 i 7 litara. Traveller ubrzava lagano i linearno, a na zavojitim i brdskim cestama traži malo više radnje s mjenjačem. Cijena testiranog modela je 254.530 kuna, a s doplatama 281.230 kuna.

Mato PAVLIČEVIĆ
PRVA SKUPINA VOZILA

Interijer je ergonomičan, ugodan, sve je u vodoravnim linijama čime se dobija “red u kući”. Polica i pretinaca ima sasvim dovoljno, a i za bočice su jako dobro postavljene. Peugeot Traveller ima jednu veliku prednost, a to je njegova visina od 190 cm, pa ulazi u prvu platežnu skupinu vozila na autocesti. To je prava rijetkost u segmentu.