Učionica
PETA OBLJETNICA OSJEČKE GLAZBENE SRIJEDE

Kako je Osječka glazbena srijeda postala kulturni brend
Objavljeno 12. studenog, 2017.

U povodu obilježavanja pete obljetnice popularnog glazbenog ciklusa Osječke glazbena srijeda, 17. listopada 2017., u organizaciji Umjetničke akademije u Osijeku, održan je umjetničko-kulturni kolokvij "Glazbena scena Osijeka 2012.-2017.".

Kolokvij je počeo dokumentarnim filmom koji je uredila Kristina Marić, asistentica na Katedri za medijsku kulturu Odjela za kulturologiju, a nakon pozdravnog govora dekanice UAOS, prof. dr. sc. Helene Sablić Tomić, slijedila su izlaganja. Blanka Gigić Karl, ujedno i programska urednica skupa, izlagala je na temu "Utjecaj glazbe na čovjeka i važnost upravljanja glazbenim projektima", Helena Sablić Tomić na temu "Kultura grada", a Grgur Marko Ivanković podsjetio je na početke Osječke glazbene srijede radom "Kako je sve počelo", jer se OGS održava u prostorima Muzeja Slavonije Osijek. Ljerka Perči iznijela je "Prilog poznavanju koncertnog ciklusa Osječke glazbene srijede", a tome se pridružila Arnela Alihodžić izlaganjem "Kratki pregled Osječke glazbene srijede". Nikola Mak se javio radom "Iz perspektive publike", a zanimljivo je nastupila dr. sc. Iva Buljubašić s radom "Gerila marketing kao sredstvo komunikacije s publikom OGS-a". Tomislav Levak iznio je rezultate istraživanja "Izvještavanje i promocija Osječke glazbene srijede u tiskanim medijima i na internetskim portalima", Raymond Rojnik govorio je o međunarodnoj dimenziji OGS-a, Zdenka Weber proširila je temu na nacionalne glazbene festivale u Hrvatskoj, Davor Vrandečić prezentirao je videospot o OGS-u, a prof. dr. art. Davor Bobić, inicijator i voditelj cijeloga projekta, iznio je "Nove ideje za Osječku glazbenu srijedu".

(Igor Gajin)

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike