Regija
VINKOVCI

60.000 kn od HTZ-a za brendiranje grada
Objavljeno 6. studenog, 2017.

Grad Vinkovci postaje sve češće prepoznat kao mjesto koje počinje turistički “disati”. U povodu toga u Vinkovcima je održan radni sastanak o temi brendiranja grada na kojem su sudjelovale u ime Instituta za turizam dr. sc. Snježana Boranić Živoder, dr. sc. Sanda Čorak, direktori vinkovačkih hotela, Turistička zajednica Vukovarsko-srijemske županije, predstavnici Grada Vinkovaca i Turističke zajednice Vinkovaca.

TZ Vinkovaca kandidirala je prema Javnom pozivu HTZ-a za turističke zajednice na turistički nerazvijenim područjima projekt “Brendiranje Vinkovaca kao turistički poželjne destinacije”, a potpora koju će HTZ dodijeliti iznosi 60.000 kuna, dok će se ostatak novca osigurati iz proračuna Vinkovaca.

- Napravit će se studija u kojoj će se pokušati dati odgovor na pitanje u kojem smjeru želimo ići kada je turizam u pitanju. Stručnjaci iz Instituta za turizam pokušat će analizom postojećeg stanja i razgovorom s ljudima na terenu koji imaju volju i želju za promišljanjem turizma u Vinkovcima uz svoje viđenje vidjeti kako oni kao ljudi sa strane vide Vinkovce. Svi stanovnici Vinkovaca svjesni su da imamo jako puno potencijala, a ono što je nama u fokusu, to je svakako turistička ponuda - rekla je Martina Matković, direktorica TZ Vinkovaca.

Brendiranjem, kako je istaknula Matković, želi se pokazati da Vinkovci nisu samo administrativno središte već i sredina koja želi postati prepoznata na turističkom i drugim tržištima.

- Brendiranje danas nije nekakav trošak, to je zalog za budućnost koji je prepoznao HTZ i Vinkovci, koji će financirati ovaj projekt. Mi smo na početku i govorimo o pisanju studije, koja bi trebala biti gotova do kraja studenoga, a onda počinje realizacija naših ciljeva. Sve se više u posljednje vrijeme Vinkovci doživljaju kao grad bogatog kulturno-povijesnog nasljeđa, a ovim brendiranjem želimo vidjeti Vinkovce u boljem svjetlu u kojem ćemo se mi ugodno osjećati, kao i svi oni koji dolaze u Vinkovce - rekla je Matković.

Dr. sc. Snježana Boranić Živoder, voditeljica projekta, ovom prigodom je istaknula:

- Projekt je u tijeku i na ovom smo sastanku s ključnim dionicima u destinaciji željeli provjeriti neke naše ideje i doznati kako 'diše' lokalno stanovništvo. Za potrebe ovog projekta proveli smo i dva primarna istraživanja. U prvom smo istraživanje stanovnike Zagreba pitali o njihovoj percepciji Vinkovaca i što ih povezuje, a to su Vinkovačke jeseni, Cibalia, nešto gastronomije, dok je drugo istraživanje bilo online vidljivost Vinkovaca, gdje se Vinkovci pojavljuju dosta na hrvatskom jeziku, skromno na engleskom i malo na njemačkom i slovenskom jeziku. M.Kokaj

To je dugotrajan put

Prema riječima Boranić Živoder brendiranje je proces, i to nije logo ili slogan, nego jedan dugotrajan put. I to zato što se brendiranjem daje obećanje koje mora biti isporučeno destinaciji, odnosno da cijela turistička ponuda mora ispričati priču tog brenda.

Možda ste propustili...

NAJBOLJI UČENIK TROGODIŠNJIH PROGRAMA

Miroslav Main je dobio nagradu Šegrt Hlapić

HARBURG FREUDENBERGER RJEŠAVA PROBLEM KVALIFICIRANE RADNE SNAGE

Otvoren trening centar za obuku đaka i budućih radnika

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

S OBITELJI I DALJE PROSVJEDUJE

Ante Bliznac: Još nemam dokaz o uplati i da mi ovrha ne prijeti

2

KUPCI PLAĆAJU CEH TOPLOJ ZIMI I PREURANJENOM LJETU

Kilogram kajsija 20 kuna skuplje od ananasa i mesa

3

IZBJEGLI TRAGEDIJU

Dio krovišta srušio se na ulaz u dm