Regija
VINKOVCI

60.000 kn od HTZ-a za brendiranje grada
Objavljeno 6. studenog, 2017.

Grad Vinkovci postaje sve češće prepoznat kao mjesto koje počinje turistički “disati”. U povodu toga u Vinkovcima je održan radni sastanak o temi brendiranja grada na kojem su sudjelovale u ime Instituta za turizam dr. sc. Snježana Boranić Živoder, dr. sc. Sanda Čorak, direktori vinkovačkih hotela, Turistička zajednica Vukovarsko-srijemske županije, predstavnici Grada Vinkovaca i Turističke zajednice Vinkovaca.

TZ Vinkovaca kandidirala je prema Javnom pozivu HTZ-a za turističke zajednice na turistički nerazvijenim područjima projekt “Brendiranje Vinkovaca kao turistički poželjne destinacije”, a potpora koju će HTZ dodijeliti iznosi 60.000 kuna, dok će se ostatak novca osigurati iz proračuna Vinkovaca.

- Napravit će se studija u kojoj će se pokušati dati odgovor na pitanje u kojem smjeru želimo ići kada je turizam u pitanju. Stručnjaci iz Instituta za turizam pokušat će analizom postojećeg stanja i razgovorom s ljudima na terenu koji imaju volju i želju za promišljanjem turizma u Vinkovcima uz svoje viđenje vidjeti kako oni kao ljudi sa strane vide Vinkovce. Svi stanovnici Vinkovaca svjesni su da imamo jako puno potencijala, a ono što je nama u fokusu, to je svakako turistička ponuda - rekla je Martina Matković, direktorica TZ Vinkovaca.

Brendiranjem, kako je istaknula Matković, želi se pokazati da Vinkovci nisu samo administrativno središte već i sredina koja želi postati prepoznata na turističkom i drugim tržištima.

- Brendiranje danas nije nekakav trošak, to je zalog za budućnost koji je prepoznao HTZ i Vinkovci, koji će financirati ovaj projekt. Mi smo na početku i govorimo o pisanju studije, koja bi trebala biti gotova do kraja studenoga, a onda počinje realizacija naših ciljeva. Sve se više u posljednje vrijeme Vinkovci doživljaju kao grad bogatog kulturno-povijesnog nasljeđa, a ovim brendiranjem želimo vidjeti Vinkovce u boljem svjetlu u kojem ćemo se mi ugodno osjećati, kao i svi oni koji dolaze u Vinkovce - rekla je Matković.

Dr. sc. Snježana Boranić Živoder, voditeljica projekta, ovom prigodom je istaknula:

- Projekt je u tijeku i na ovom smo sastanku s ključnim dionicima u destinaciji željeli provjeriti neke naše ideje i doznati kako 'diše' lokalno stanovništvo. Za potrebe ovog projekta proveli smo i dva primarna istraživanja. U prvom smo istraživanje stanovnike Zagreba pitali o njihovoj percepciji Vinkovaca i što ih povezuje, a to su Vinkovačke jeseni, Cibalia, nešto gastronomije, dok je drugo istraživanje bilo online vidljivost Vinkovaca, gdje se Vinkovci pojavljuju dosta na hrvatskom jeziku, skromno na engleskom i malo na njemačkom i slovenskom jeziku. M.Kokaj

To je dugotrajan put

Prema riječima Boranić Živoder brendiranje je proces, i to nije logo ili slogan, nego jedan dugotrajan put. I to zato što se brendiranjem daje obećanje koje mora biti isporučeno destinaciji, odnosno da cijela turistička ponuda mora ispričati priču tog brenda.

Možda ste propustili...