Ekonomija
UNILINE - NAJBOLJA PUTNIČKA AGENCIJA

Žgomba: Promjene treba raditi kada vam ide najbolje
Objavljeno 6. studenog, 2017.

Osvajanje prestižne titule najbolja DMK putnička agencija godine u 2017. na ovogodišnjim Danima hrvatskog turizma održanim na Malom Lošinju predstavlja točku na “i” najuspješnije godine u dvadesetogodišnjem poslovanju tvrtke Uniline.

Široj javnosti već je neko vrijeme poznato da se uslugama Unilinea kao turističke grupacije godišnje koristi više od 350 tisuća gostiju po raznim osnovama i motivima, rastući prema stopi višoj od 10 posto uz višestruko veći rast dobiti.

“Priznanje koje nam je upravo dodijeljeno i rezultati koje smo dosad ostvarili, pa tako posebice i ove za nas najuspješnije poslovne godine, upućuju nas i obvezuju na ulazak u novu i kompleksniju kompanijsku razvojnu dimenziju s usmjerenjem prema ciljno odabranim tržišnim segmentima te novim gospodarskim, sociološkim i kulturološkim trendovima”, istaknuo je Boris Žgomba, predsjednik Uprave Unilinea.

“Naučili smo da ako se ne mijenjamo, ne rastemo!” nastavio je Žgomba, posebno naglasivši da, “ako pak ne rastemo, ne živimo. Iskustvo nam pritom pokazuje da promjene valja raditi upravo kad je – najbolje, naravno sa zrelim pogledom unaprijed.”

- Nakon ulaska u rent a car poslovanje i preuzimanjem Europcar franšize, odlučili smo da uđemo i u preuzimanje cjelovitog upravljanja prodajom i marketingom te potom upravljanjem poslovanja hotela. Ilustracije radi, za sada je riječ o ukupnom potencijalu od 1800 do 2000 ležaja. Ulazak u novu poslovnu zgradu, koja će biti završena do kraja godine otvorit će prostor novom i modernom organizacijskom ustroju u čijem je primarnom fokusu osmišljavanje i isporuka doživljaja”, naglasila je Edita Petaros, članica Uprave i direktorica Sektora za rent a car i logistiku. V.Tešija

KORAK PO KORAK DO MODERNOG DISTRIBUTERA NA SVJETSKOM TRŽIŠTU

“Uniline se, od nekad male turističke agencije, korak po korak transformirao u modernog kreatora sadržaja na nacionalnoj i regionalnoj razini te distributera na regionalnom i svjetskom tržištu. To traži nove kompetencije i razumijevanje kao i način djelovanja naših djelatnika na svim razinama, što treba pospješiti i oplemeniti nova organizacijska kultura, uvođenje nove IT platforme te sustav internog i eksternog komuniciranja, a čiji projekt uskoro implementiramo”, pojasnila je Sandra Gobin, članica Uprave i direktorica Sektora turizam.

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

PROGNOZE TRANSFORMACIJA KRIZE SE NIŽU JEDNA ZA DRUGOM I NE NAZIRE IM SE KRAJ

Zašto će se neke tvrtke u idućih šest godina ili spasiti ili uništiti?

2

HRVOJE STOJIĆ, EKONOMSKI ANALITIČAR HUP-A

Turisti u Hrvatskoj troše oko 150 eura dnevno, u Italiji i Španjolskoj prosječno 250, a u Francuskoj 550

3

NA KOCKI IM JE KONKURENTNOST I RAST

Europske banke zahtijevaju status strateškog sektora