Autoglas
VOZILI SMO: VOLKSWAGEN POLO

Polo šestica veća od Golfa četvorke
Objavljeno 31. listopada, 2017.

Šesta generacija Pola treba nastaviti uspješnu priču koja govori o 14 milijuna do sada prodanih primjeraka diljem svijeta, a uključujući derivate penjemo se do brojke od gotovo 16,5 milijuna. Jedan je od najvažnijih modela ovog proizvođača i stoga su se, kako u Wolfsburgu tako i kod domaćeg uvoznika, potrudili oko novog modela i njegove promocije.

Tržište je presudilo pa je u novoj generaciji dostupan isključivo s pet vrata. Potpuno je redizajniran, s kratkim prevjesima i dugim međuosovinskim razmakom koji jamči prostranu kabinu. Sprijeda je prepoznatljivi Volkswagen, glavna svjetla sada se mogu naručiti i u LED verziji, a skupa s rešetkom hladnjaka koji se proteže preko cijele širine vozila ona čine novo, ali opet prepoznatljivo lice.

Krovna linija postala je duža, a time i elegantnija, i prema natrag prelazi u krovni rubni spojler. Fina linija na bočnom dijelu vizualno spušta težište. Dvostruka linija u obliku strelice, takozvana tornado linija, predstavlja novi dizajnerski element ovog automobila.

I stražnja svjetla, sada oblika trapeza okrenutog prema unutra, opcijski se mogu dobiti u LED tehnologiji. Kod interijera u fokusu je bila sve izraženija digitalizacija prikazanih elemenata i elemenata za rukovanje, kao i povezivost koja je zahtijevala nova rješenja. Horizontalna instrumentna ploča u sredini je blago nagnuta prema vozaču, isto vrijedi i za središnju konzolu s ručicom mjenjača i tipkama za različite funkcije vezane uz dinamiku vožnje.

Svi bitni moduli – osim klimatizacije – integrirani su u gornji dio instrumentne ploče i nadohvat ruke za jednostavnije rukovanje. Prvi put Polo, i ova klasa uopće, nude aktivnu digitalnu ploču s instrumentima. Volkswagen u Polo ugrađuje i najnoviju generaciju infotainment sustava s veličinama zaslona od 6,5 do 8,0 inča. Prostora ne manjka, naši domaćini tvrde da ga je više nego u Golfu četvrte generacije.

Upravo je oprema to što distancira modele za naše tržište od ostalih. Paketi su bogatiji i vizualno atraktivniji, dok se najviše očekuje od druge razine, Comfortline, koja je također posložena prema zahtjevima naših kupaca. Audiofilima je namijenjen poseban model baziran na opremi Comfortline koji dodatno sadrži premium sound sistem “Beats” s 8-kanalnim pojačalom, šest zvučnika i Subwooferom ukupne snage 300 W.

Svi modeli serijski imaju i sustav nadzora okoline s funkcijom kočenja u nuždi, sustavom za prepoznavanje pješaka, kao i multikolizijskom kočnicom. Nudi se ukupno devet učinkovitih benzinskih i dizelskih motora. Svi oni serijski se isporučuju sa start-stop sustavom i opremljeni su sustavom za rekuperaciju energije.

Kod ovih benzinaca riječ je o dvije najomiljenije razine snage u ovoj klasi. Ponudu motora zaokružit će dva učinkovita dizelaša, s 80 i 95 KS. Nude se i tri konfiguracije podvozja, a već i osnovna vozaču pruža visoku agilnost uz odličan komfor i suverenu vožnju zavojima.

U Porscheu Croatia kažu da je novi Polo, kada se isključi oprema, u svim točkama postao povoljniji, a službena prodaja i uvođenje na naše tržište krenuli su od 23. listopada. Početna cijena modela Polo Trendline 1.0 75 KS je 99.300 kn.

Mato PAVLIČEVIĆ
Ponuda motora

U trenutku uvođenja na tržište moguće je naručiti dva trocilindrična benzinska motora s tri najomiljenije razine snage u ovoj klasi: 1.0 MPI 55 kW/75 KS i 1,0-litarski TSI u dvije snage: 70 kW/95 KS i 85/115 KS. Od snage 95 KS moguća je kombinacija s automatiziranim mjenjačem s dvije spojke (DSG). Do kraja godine sukcesivno će se uvesti dodatno razvijeni 1.5 TSI ACT motor sa 110 kW/150 KS s aktivnim menadžmentom cilindara. Također do kraja godine doći će i benzinac s vrha ponude, 2.0 TSI od 147 kW/200 KS 2 u Polu GTI.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana