Autoglas
NAJBOLJE SVJETSKE MARKE PREMA IZVJEŠĆU INTERBRANDA

Mini, član BMW grupe, 2017. dosegnuo vrijednost marke od pet milijardi dolara
Objavljeno 3. listopada, 2017.

Više od bilo koje druge marke vozila, Mini je izraz osobnog stila i nadahnjuje kupce diljem svijeta. Stalno mijenjanje marke - atraktivni proizvodi, inovativnost, autentičnost i prepoznatljiva komunikaciju marke, dio je DNK tvrtke Mini. Taj entuzijazam za marku također je vidljiv u najnovijem rangiranju najboljih svjetskih marki koje je sastavila konzultantska tvrtka Interbrand. Vrijednost marke Mini ponovno je porasla ove godine, na više od pet milijardi američkih dolara, inovativna premium marka popela se na 87. rang-mjesto.

Mini nastavlja svoj stalni rast vrijednosti marke. U 2014. godini marka je trebala ući u prvih 100, ali je debitirala na broju 98 u 2015. godini, a 2016. popela se za deset mjesta, na broj 88. Ove se godine također poboljšala na toj ljestvici.

Snažan rast vrijednosti Minija proizlazi iz sustavne implementacije usklađivanja marke najavljene 2015. godine. Dizajn, autentičnost i svojstvena vrijednost definiraju novi identitet marke, što se odražava i na vizualni izgled i kao novi tonalitet komunikacija.

- Imamo iskreno zanimanje za život, interese i strasti ljudi. Želimo učiniti više, a ne samo slati poruke u svijet. Također želimo poslušati i ući u autentični dijalog s mladim urbanim kreativcima koji se trude živjeti svjesne, ispunjavajuće živote - rekao je Sebastian Mackensen, viši potpredsjednik Minija.

Mini svojim proizvodima također promiče odgovorno korištenje resursa i aktivno djeluje u području elektromobilnosti već više od desetljeća. Mini E obilježio je početak mnogih studija e-mobilnosti još 2008. godine. Na temelju tehnološkog znanja i iskustava stečenih u gotovo deset godina elektromobilnosti, Mini Cooper S E Countryman ALL4 hibridni plug-in model lansiran je početkom ove godine. Godine 2019. tvrtka Mini će također izdati potpuno električni model s troja vrata, koji je bio prikazan kao Mini Electric Concept na ovogodišnjem IAA sajmu automobila. Na taj će način konvencionalni Mini portfelj biti dopunjen hibridnim plug-in modelima i posve električnim modelima.

“Najbolje svjetske marke” 2017. godine 18. je izdanje izvješća koje godišnje objavljuje svjetska konzultantska tvrtka Interbrand, što istražuje kako marke utječu na uspjeh tvrtke. Evaluacija se temelji na financijskom uspjehu proizvoda i usluga koji pripadaju marki, ulozi marke u donošenju odluka kupaca i njezinu utjecaju na cijene tvrtki.M.Bugarić

RAST PRODAJE OVE GODINE

Stalni rast vrijednosti marke Mini pratio je odgovarajući rast prodaje proizvoda. U prvih osam mjeseci ove godine prodaja je porasla za 3,1 % na godišnjoj razini, tako da se postigla brojka od ukupno 230.925 vozila. Najveći pokretači rasta premium marke su modeli Mini Countryman (+12,9 %) i Mini Cabrio (+20,3 %).

Najčitanije iz rubrike