Zdravlje
VJEŽBAJTE JOGU S NAMA

Položaj sjedećeg ugla - Upavistha konasana
Objavljeno 2. listopada, 2017.

Položaj započinjemo u sjedećem položaju, široko raširenih nogu, a prste na stopalima privlačimo k sebi tako da su nam noge aktivne (slika 1).

Iz tog položaja jednom udahnemo i samo se s izdisajem ispružimo naprijed izdužujući leđa i ispružajući ruke prema naprijed (slika 2). Ako ste početnik, položaj zadržavate onoliko koliko vam je ugodno. Ako vježbate neko vrijeme, opuštate dijelove tijela koji su ovdje aktivni i pokušate ući još malo dublje u položaj (slika 3). I ovdje se samo dubinski opuštamo i dišemo, ostajući u ovom položaju najduže tri minute. Iz položaja izlazimo tako da se samo došećemo rukama prema natrag i samo se nakon toga opustimo i primijetimo kako je vježba djelovala na naše tijelo.

Dobrobiti: otvara i isteže kukove te unutrašnju i stražnju stranu nogu. Blagotvorno djeluje na leđa te jača i revitalizira cijelu kralježnicu.

Terapeutsko djelovanje: stimulira rad probavnog sustava i smiruje um.

Kontraindikacije: izbjegavati i/ili izvoditi oprezno ako imate ozljedu koljena ili lumbalnog dijela leđa.

Vježbe pokazuje Nikolina Vrban, licencirana instruktorica joge u dvorani Yoga Home, Centra osobne moći.

Možda ste propustili...

18. STUDENOGA - SVJETSKI DAN KRONIČNE OPSTRUKTIVNE BOLESTI PLUĆA

Pušenje, infekcije i genetika su odgovorni za većinu plućnih bolesti

REDOVITO VJEŽBANJE

Smanjuje rizik od raka dojke