Regija
EDUKACIJSKA TRENING-RADIONICA

Pinezić: “Cesta zlatne niti” treba biti brend
Objavljeno 30. rujna, 2017.
I Šokačko sijelo treba promovirati pod brendom “Ceste zlatne niti”, kaže Pinezić

ŽUPANJA

Turistička zajednica grada Županje priredila je edukativnu radionicu o organizaciji top-manifestacije i stvaranju novog turističkog proizvoda. Predavanje je održaoNedo Pinezić, direktor tvrtke Quanarius d.o.o. za marketing, konzalting i usluge u turizmu, sa sedamnaest godina iskustva u organizaciji top-manifestacija.

- Želim prenijeti neka pozitivna iskustva u smislu koordinacije i organizacije manifestacija koje imaju snažan utjecaj na turizam i na turistički proizvod, njegovu kvalitetu. Na tu neku marketinšku vrijednost - pojasnio je. Polaznike je upoznao s procesom organizacije i razvoja manifestacije, stvaranja autentičnog i atraktivnog turističkog proizvoda i modelima financiranja. A poseban naglasak stavljen je na međusobno povezivanje manifestacija na destinaciji i povezivanje sa sličnim manifestacijama u drugim mjestima. Predstavljeni su i najbolji primjeri dobre prakse, prije svega u Bavarskoj, u Njemačkoj, ali i vrlo uspješan kvarnerski festival mora i pomorske tradicije Fiumare.

- Tema su prije svega izvorne manifestacije u turizmu koje kreiraju i produciraju ljudi koji žive na određenom području, na bazi svoje povijesti, kulture i tradicije kako bi postale dio turističkog proizvoda. Razlozi i motivi dolaska turista su zapravo doživljaji, a doživljaje stvaraju domaćini, tako da svoj stil života učine zanimljivijim i dostupnijim gostima - pojasnio je Pinezić. Za poznate manifestacije u Vukovarsko-srijemskoj županiji ustvrdio je da su odličan materijal, od kojeg tek treba napraviti turistički proizvod.

- Neka se nitko ne naljuti i ne uvrijedi. Ono što se ovdje radi iznimno je kvalitetno, ali da bi to dobilo jednu turističku dimenziju, potrebno je još poraditi na uvezivanju ponude i potražnje. I dolazaka većeg broja gostiju koji bi u vrijeme boravka na ovoj destinaciji doživjeli ne samo određenu manifestaciju nego i neke dodane vrijednosti. I naša je zadaća vidjeti kako se ono što je izuzetno kvalitetno može i dalje nadograditi, postati brend i znak prepoznavanja ovog dijela Lijepe Naše - ustvrdio je. A jedna takva manifestacija, prema njegovim riječima, na sebe mora povezati apsolutno sve, od gastronomije do rekreativnih sadržaja.

- Sve ono što se događa tijekom godine mora biti vezano na ime jedne jake manifestacije, koja mora toliko prodrijeti među ljude da se reflektira u svakodnevnom životu. Tek tada se postiže konačan cilj - kazao je.

Pinezić smatra da bi “Cesta zlatne niti”, projekt koji je prije nekoliko godina pokrenuo TZ Županje, trebala biti svodni nazivnik za sva događanja kroz cijelu godinu u županjskom kraju.

- “Cesta zlatne niti” već sad je na neki način iznjedrila sve one tradicionalne i turističke vrijednosti koje ima županjski kraj. I da bi dobila marketinšku snagu, ona mora biti apsolutni pridjev uz sva druga tradicionalna događanja, a kalendar mora biti ispunjen kroz 12 mjeseci. Sada smo na pola puta da od toga projekta napravimo prepoznatljiv brend ove cijele mikroregije - zaključio je. Pinezić je uvjeren da bi i Šokačko sijelo, najznačajnija manifestacija tradicijske kulture županjskog kraja, pod brendom “Ceste zlatne niti” generiralo puno veći broj dolazaka i posjetitelja. Marija Lešić Omerović

Gastronomija glavni adut

Direktor TZ-a Županje Mirko Bačić vjeruje da će se razmjenom iskustava i mišljenja, posebice na primjerima dobre prakse, organizatorski napredovati vezano uz sve manifestacije, koje su u VSŽ-u brojne. S Pinezićem je u Županju stiglo i izaslanstvo Udruge iznajmljivača obiteljskog smještaja iz grada Rijeke zbog uspostavljanja suradnje sa Županjcima, posebice u dijelu gastronomije, jer, kako je ustvrdio, “kada ljudi jednom isprobaju delicije i blagodati gastronomske ponude koje se ovdje nude, onda znaju što je mjerilo vrijednosti”.

Sudionici edukacije posjetili su ruralnu kuću za odmor “Snašini kućari” u Gradištu.

Možda ste propustili...

HRVATSKI DOMOBRAN PREDSTAVLJA KNJIGU

Slatinska kronika Domovinskog rata Miljenka Brekala

ZAHVALJUJUĆI PROJEKTIMA

Mladi ne idu iz svog Lovasa

Najčitanije iz rubrike