Ekonomija
BNI GRUPA MURSA

Okupili su poduzetnike različitih profila koji koji si pomažu u traženju novih klijenata
Objavljeno 27. rujna, 2017.

Poslovni doručak uobičajena je praksa kojom se Business Network International - BNI, međunarodna organizacija poduzetnika/poslovnih ljudi predstavlja novim klijentima. Jučer je tako u prostoru hotela Waldinger održan “Dan otvorenih vrata” u kojoj su se članovi BNI Slavonije i BNI grupe Mursa, predstavili novim potencijalnim članovima.

Balint Juhas, direktor BNI Slavonije, istaknuo je važnost i vrijednosti umrežavanja poduzetnika, primjerice prošle su godine članovi BNI-ja razmijenili više od sedam milijuna preporuka koje su za članove generirale poslove vrijedne od 9,3 milijarde eura. Da i slavonski članovi mogu imati koristi, pokazuje primjer tvrtke Bor Plastika sa sjedištem u Kneževim Vinogradima, koja je zahvaljujući ovakvom umrežavanju ostvarila poslovnu suradnju s nama dalekim Novim Zelandom. Stoga je namjera za područje Slavonije organizirati bar šest grupa.

Predsjednica jedne od njih - BNI grupe Mursa, Monika Molnar Ljubić, vrijednost postojanja ovakve organizacije vidi upravo u tome što okuplja poduzetnike različitih profila koji si pomažu u traženju novih klijenata.

- Ako naši članovi susretnu nekoga tko bi mogao koristiti vaše proizvode ili usluge, oni će vas preporučiti potencijalnoj stranci. Držim da je i to jedna od mjera potrebnih za rast i razvoj gospodarstva istočne Hrvatske - smatra Molnar Ljubić.

Svoja iskustva podijelio je i Davor Lerinc iz tvrtke Uspješan korak. Kroz ovakvo umrežavanje oni su kao konzultantska kuća stekli iskustva u praćenju, pripremi i nominaciji za projekte (su)finacirane iz EU fondova i to u segmentu malog i srednjeg poduzetništva koje još uvijek nerado poseže za ovakvim načinom osnaživanja svoga poslovanja. D.Kuštro

Lani su članovi BNI-ja razmijenili sedam milijuna preporuka koje su za članove generirale poslove vrijedne od 9,3 mlrd. eura