Mozaik
VALPOVAČKI OBRTNIČKI SAJAM

Modna revija perspektivnih mladih valpovačkih dizajnera
Objavljeno 26. rujna, 2017.

Ovogodišnji 11. po redu Valpovački sajam obrtništva i malog poduzetništva završio je u pomalo nesvakidašnjem tonu i rijetko viđenim događajem na ovim prostorima: modnom revijom domaćih dizajnerica koja je održana u holu Centra kulture Matija Petar Katančić.

Modna revija u organizaciji Udruženja obrtnika Valpovo bila je prilika za predstavljanje kreacija perspektivnih mladih dizajnerica: Bojane Kučinac koja se predstavila s kolekcijom od 14 modela pod nazivom “Zaposlena mama”; Lore Holjevac i Andree Kurtić, koje djeluju kao tandem i razvijaju modni brend Chaims koje su prikazale kolekciju od deset modela pod nazivom “Eclectic”, te već nagrađivane Suzane Koprivnjak Jugović koja je pokazala svoju bajkovito-šumsku kolekciju naziva “Sezona jelena”.

Željni ovakvih događanja na prostoru Valpovštine, publika je do posljednjeg mjesta ispunila improvizirani prostor u holu Centra kulture, pozdravljajući i podržavajući na ovaj način mlade domaće snage koje su energijom, novim idejama i hrabrim kombinacijama pokazale kako njihovo vrijeme tek dolazi i kako im je itekako mjesto na domaćoj modnoj sceni.

Pomoć u ovom velikom projektu mladim dizajnerima pružili su njihove prijateljice koje su nosile modele, ali i kolege iz obrtničke branše: frizeri, frizerke i kozmetičari iz obrtničkih radnji na području Valpovštine, dajući im na ovaj način vjetar u leđa za nastavak proboja na domaće i inozemne modne piste. Partneri u organizaciji Modne revije bili su Frizerski salon Black, Frizerski salon Maybe, Frizerski salon Viva, Belleza, frizerski obrt Livija style, obrt za uljepšavanje, Wellness centar "Lela", Joo-Ann, kozmetički obrt, Salon za uljepšavanje HAD, Cvjećarnica Dalia i Grafička radnja Printy, Valpovo. Priredbu je vodila Ines Brezovac, glazbeno ju je obogatio DJ Ivan Marković Greys uz nastup mlade Belišćanke Meri Andraković.

U Udruženju obrtnika naglašavaju da je ideja vodilja ovog događaja bila građanima Valpovštine na malo drukčiji način pokazati i promovirati rad frizera, kozmetičara, dizajnera, jednom riječju – obrtnika te ujedno i stvaranje prilike za umrežavanje malog poduzetništva kroz evente sadržaja i načina koji okuplja i udružuje rad obrtnika. L.Aničić

Ideja vodilja bila je, na malo drukčiji način, promovirati rad frizera, kozmetičara, dizajnera, jednom riječju – obrtnika

Možda ste propustili...

NEMA VIŠE “DŽABE”

Pet eura za ulazak u Veneciju

U ORGANIZACIJI ZAKLADE “HRVATSKA ZA DJECU”

Maturanti iz domova zasjali na posebnoj modnoj reviji

Najčitanije iz rubrike