Objavljeno 25. rujna, 2017.
Jubilarno, deseto izdanje Weekend Media Festivala, koje je završilo u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju, okupilo je više od 160 govornika na više od šezdeset panela, a u protekla je tri dana na najvećem događanju medijske i komunikacijske industrije u jugoistočnoj Europi sudjelovalo rekordnih pet tisuća posjetitelja, priopćeno je u nedjelju poslijepodne iz Organizacijskog tima festivala.
“Veliku desetu obljetnicu proslavili smo u revijalnom tonu, kako i priliči, uz mnoštvo zanimljivih panela, atraktivnih predavača, popratnog sadržaja i odličan glazbeni program. Siguran sam da ovaj jubilarni Weekend nikoga nije ostavio ravnodušnim i veselimo se planiranju prve godine druge dekade festivala koji okuplja posjetitelje iz cijele regije", poručio je direktor festivala Tomo Ricov na završetku 10. Weekend Media Festivala.
U tri intenzivna dana ovogodišnji Weekend Media Festival definirao je, kako je rekao Ricov, "koji nas ključni trendovi i izazovi očekuju u komunikacijskoj industriji", a govorilo se i o mindfulnessu, promjenama u konceptu prijevoza, start-upu koji mijenja globalno obrazovanje, dolasku umjetne inteligencije te kako Google i Facebook dominiraju na tržištu oglašavanja.
"Jubilarku je obilježilo partnerstvo s nordijskim zemljama, imali smo panele o deset godina PR-a i digitala, a govorilo se i o STEM revoluciji. Također, zanimljiva rasprava razvila se o temi novinarstva 21. stoljeća s kojeg je zaključak da je kvalitetan sadržaj prioritet čitatelja bez obzira na to kojom se platformom služi", ustvrdio je direktor programa Nikola Vrdoljak.H