Tehno
ADDIKO BANKA I VIBER

Jedinstvena usluga plaćanja - “Addiko Chat Banking”
Objavljeno 15. rujna, 2017.

Addiko banka predstavila je 'Addiko Chat Banking', inovativnu digitalnu uslugu plaćanja preko Vibera, prvu te vrste u Hrvatskoj, a s 'Addiko Chat Bankingom' banka je klijentima omogućila ne samo izravnu komunikaciju s bankom već im je osigurala i jedinstvenu uslugu plaćanja, preko jedne od globalno najpopularnijih komunikacijskih platformi.

Ovime je Addiko banka postala prva banka u Hrvatskoj i jedna od prvih u svijetu koja pruža usluge plaćanja preko Vibera. Uvođenjem 'Addiko Chat Bankinga' Addiko nastavlja modernizaciju i digitalizaciju svoga poslovanja čineći osnovne bankarske usluge jednostavnijima, izravnijima i učinkovitijima kako bi odgovarale svakodnevnim potrebama klijenata.

Korisnici 'Addiko Chat Bankinga' mogu jednostavno i brzo obavljati plaćanja u domaćem platnom prometu, koristiti predloške plaćanja, provoditi interne prijenose, provjeravati stanje na svom računu, pratiti transakcije, locirati najbliže poslovnice i bankomate te primati informacije o novim uslugama.

„Digitalizacija iz temelja mijenja financijske institucije i zahtijeva strukturne promjene u bankarstvu. Današnji klijenti traže moderne, brže, praktičnije i dostupnije usluge koje će im olakšati svakodnevno bavljenje financijama. Banke zato moraju djelovati i moramo svoje usluge unaprijediti i prilagoditi ih potrebama i očekivanjima klijenata. 'Addiko Chat Banking' čini upravo to, omogućava našim klijentima da na učinkovit i jednostavan način šalju i primaju novac. Ponosan sam što kroz suradnju s globalnim brendom poput Vibera uvodimo inovaciju koja modernizira bankarsko poslovanje i financijske transakcije. Ipak, najvažnije je što smo s 'Addiko Chat Bankingom' stvorili dodanu vrijednost za naše klijente“, istaknuo je Mario Žižek, predsjednik Uprave Addiko Bank d.d.

Aktiviranje 'Addiko Chat Bankinga' odvija se preko Addiko EBank usluge, bez plaćanja dodatne naknade. Dnevni limit transakcija je 1250 kuna, a plaćanja se mogu obaviti prema fizičkim i pravnim osobama. Pritom primatelji prenesenih sredstava ne moraju imati instaliran 'Addiko Chat Banking', niti uopće račun u Addiko banci jer se uplate odvijaju prema istom načelu kao i ostale transakcije internetskog bankarstva. Svako plaćanje preko 'Addiko Chat Bankinga' autorizirano je PIN-om. Za interne prijenose između računa korisnika ne postoji dnevni limit.

“Razvijali smo se od aplikacije za instant-poruke prema komunikacijskoj platformi. Danas milijuni koriste Viber svakodnevno i naš je cilj povezati privatne korisnike i kompanije kako bismo olakšali njihovo svakodnevno poslovanje. Prijava na Viber javni račun pruža mogućnost interakcije s njom preko jednostavnog 1 na 1 chata ili preko chat bot-a. Svaki korisnik može zatražiti informacije i upravljati zatraženim uslugama na brz i siguran način. Ovu uslugu vidimo kao iznimnu priliku za uspješnu komunikaciju u poslovnom svijetu i na relaciji kompanija - klijent“, izjavio je Atanas Raykov, generalni menadžer Vibera za srednju i istočnu Europu i zemlje CIS-a.

Addiko Bank je uslugu 'Addiko Chat Banking' razvila kroz partnerstvo s Comtrade Digital Services i Viberom, regionalno vodećom messaging aplikacijom s desetak milijuna dnevnih aktivnih korisnika u središnjoj i istočnoj Europi.M.R.