Kultura
GOŠĆA VEČERI BILA JE JAPANSKA FLAUTISTICA MIKI FUKAI

Tomohiro Adachi, zaljubljenik u glazbu Dore Pejačević, peti put nastupio u Našicama
Objavljeno 12. rujna, 2017.

Vezani članci

10. RUJNA U DVORCU MARKA PEJAČEVIĆA

Tomohiro Adachi četvrti put nastupa u Našicama

22. MEMORIJAL DORE PEJAČEVIĆ

Koncert japanskog pijanista Tomohira Adachija u Našicama

6. OŽUJKA U HNK OSIJEK NASTUPA JAPANSKI PIJANIST

Tomohiro Adachi u povodu 93. godišnjice smrti skladateljice Dore Pejačević

NAŠICE

Japanski pijanist Tomohiro Adachi, potpisnik Povelje o kulturnoj suradnji Japana i Hrvatske i direktor Hrvatsko-japanskog glazbenog društva iz Tokija, ponovno je, peti put, nastupio u Našicama. Naime, u dvorani Osnovne glazbene škole “Kontesa Dora”, u dvorcu Marka Pejačevića, održan je atraktivan koncert pijanista Tomohira Adachija, a koji su u sklopu Memorijala Dore Pejačević, organizirali OGŠ, Zavičajni muzej Našice i Hrvatska narodna knjižnica i čitaonica Našice.

Adachijeve interpretacije Bachovih, Chopinovih i Kempfovih kompozicija te japanskih kompozitora Yamade i Okomure oduševile su publiku, baš kao i klavirska djela skladateljice Dore Pejačević.

Gošća večeri bila je japanska flautistica Miki Fukai, koja je, također, svojim besprijekornim izvedbama izmamila dugotrajan pljesak publike.

Ovacija nije nedostajalo ni nakon zajedničkog nastupa Tomohira Adachija i Miki Fukai.

Koncertom je japanskih glazbenika obilježen rođendan Dore Pejačević i Dan OGŠ “Kontesa Dora”.

Inače, Tomohiro Adachi, zaljubljenik u glazbu Dore Pejačević, prvi je put u Našicama nastupio u rujnu 2013., ali i sljedeće godine, u povodu 20. godišnjice diplomatskih odnosa Hrvatske i Japana. Od tada japanski glazbenik redovito gostuje na koncertima u sklopu Memorijala Dore Pejačević. S.Fridl

Možda ste propustili...

"TRI TREĆA TROMJESJEČJA" U REŽIJI FRANE MARIJE VRANKOVIĆ

Vinkovačke trudnice u Zagrebu

KNJIŽEVNI SUSRET ZA KRAJ MJESECA HRVATSKE KNJIGE U GISKO-U

Stjepan Tomaš: Književni susreti nekoć su bili mnogo plodonosniji

PROMOCIJA PRVOG TOMA KNJIGE O POVIJESTI KAZALIŠTA U BARANJI

Kazališni se amaterizam gasio uvijek zbog istog razloga: nedostatka novca

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana