Ekonomija
NEPOVRATNA SREDSTVA

Novi natječaj za promidžbu vina
Objavljeno 8. rujna, 2017.

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je novi natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja, iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. (tzv. Vinska omotnica).

"Vinska omotnica" odnosi se na nepovratna sredstava EU-a kojima je cilj povećanje konkurentnosti hrvatskih vinara i vinogradara kroz mjere restrukturiranja i konverzije vinograda, investicije u vinarije i marketing vina, te promidžbe vina na trećim tržištima. Korisnici mjere Promidžba na tržištima trećih zemalja su proizvođači vina (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina (osim korisnika Državnog proračuna) te udruge proizvođača vina i zadružni savezi (čije su članice bar tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina). “Dopuštena ulaganja unutar mjere su objavljivanje reklama u medijima (tisak, televizija, radio, internet), ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje, ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja, ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja te administrativni troškovi i troškovi osoblja korisnika”, navode iz Agencije za plaćanje u poljoprivredi. Razina potpore iznosi do 80 % od ukupno prihvatljivih troškova, unutar čega se udio od 50 % od ukupno prihvatljivih troškova odnosi na sredstva EU-a, a udio od 30 % od ukupno prihvatljivih troškova na sredstva državne potpore proračuna Republike Hrvatske. Z.R.

Rok za podnošenje prijava za mjeru Promidžba traje do 29. rujna 2017.

80 %

od ukupno prihvatljivih troškova iznosi razina potpore