TvObzor
HRT: KVIZ S JOŠKOM LOKASOM

“Šifra” od jeseni dvaput tjedno na malim ekranima
Objavljeno 1. rujna, 2017.

U novoj jesenskoj programskoj shemi Hrvatske radiotelevizije (HRT) popularni kviz “Šifra” emitirat će se dvaput tjedno, i to četvrtkom i nedjeljom na Prvome programu Hrvatske televizije od 20 sati. U šezdeset minuta gledatelji će uz “Šifru” i u ovoj sezoni provjeravati svoje znanje, a pred natjecateljima je zadatak da u nekoliko faza igre uz znanje ispitaju i svoju sigurnost u to je li upravo odabrani odgovor točan. Za kviz “Šifra”, domaći autorski projekt, zanimanje su već pokazale i televizije država u okružju. “Sve nas je iznenadila reakcija nakon prvih nekoliko emisija, ali to samo dokazuje da je danas protok informacija nevjerojatno brz. Sve se zna i dobro da je tako. Na nama je zadatak da u drugoj sezoni nastavimo raditi na ovome formatu i njegovoj daljnjoj promociji”, ističe voditelj Joško Lokas.

Riječ je o zabavnome kvizu s privlačnim audiovizualnim rješenjima koji na savršen način spaja strategiju i rizik. Podsjetimo, “Šifra” je kviz znanja u kojemu natjecatelj odgovara na pitanja općega znanja u tri kruga natjecanja kako bi došao do završne igre. “Kada smo smišljali igru, vodile su nas dvije osnovne ideje. To su vjera u vlastito znanje i kontekst znanja. Sumnja je ključ naše igre. Ako ne vjerujete u ono što znate, vrlo ćete lako otići u krivome smjeru; također, ako vjerujete u nešto što je krivo, nećete dobro završiti, baš kao i u životu. Tako se i mi u 'Šifri' poigravamo ljudskom psihom i nekim ljudskim osobinama, poput riskiranja i taktiziranja. Ovako napisano zvuči ozbiljno, ali iza svega toga stoji samo igra, pa nam je lakše. Što se konteksta tiče, mi ga radno nazivamo kurikularna reforma jer od naših natjecatelja tražimo da nam objasne širi kontekst odgovora, što potvrđuje da vladaju temom. Kada ne ide, ili ako vas zatekne pitanje o kojemu ne znate ništa ili znate manje, onda nešto moramo prepustiti i sreći. Negdje mora biti i taj trenutak”, ističe Joško Lokas.

“Kredibilnost nam je svakako dao broj primljenih prijava. Kad počnete nešto novo, posebice game-show, odmah po broju prijava vidite kako stvari stoje. Nakon prve sezone više od pet tisuća osoba prijavilo se sa željom za sudjelovanjem u emisiji. To je vrlo velika odgovornost i nadam se da će što više njih sudjelovanjem u ovoj našoj igri otići kući s nešto novca. Do sada su u emisiji samo dva natjecatelja otvorila zadatak za 500 tisuća kuna, ali obojica su mudro odustala te je svaki kući odnio 125 tisuća kuna”, prisjetio se Joško Lokas.

“Velika je stvar što je Hrvatska radiotelevizija pružila priliku potpuno domaćemu autorskom timu. Nakon brojnih licencijskih kvizova ovo je u cijelosti hrvatski proizvod. Domaći su dizajneri osmislili i vizualni identitet, a domaći autori glazbe cjelokupan audiokoncept. Da vam budem iskren, jedva čekamo da počne. Ljeto je iza nas i krećemo u potragu za onim natjecateljem koji ide do kraja”, ističe Lokas.

Ove će sezone redatelj biti Danko Volarić, majstor rasvjete Marko Foretić, interaktivna grafika djelo je Freda Terbovca, za scenografiju je zadužen Alen Čadež, a za izbor natjecatelja Suzana Pardačer, kostimografkinja je Nataša Svekler, a producent Siniša Vrbanjac.

Foto: Dario NJAVRO/HRT
Možda ste propustili...

LEATHERFACE: POČETAK

Novi nastavak kultnog horora

NASTUP BETH HART U KLUBU “BOOGALOO”

U Zagreb dolazi jedna od najboljih blues/rock pjevaČica

ŽELJKO BEBEK OBJAVIO STUDIJSKI ALBUM “ONO NEŠTO NAŠE”

Devet novih pjesama legendarnog pjevača