Ekonomija
ŠIRE POSLOVANJE U HRVATSKOJ

Nakon osječkog Panturista, Arriva preuzela i riječki Autotrans
Objavljeno 22. kolovoza, 2017.

Arriva, vodeća europska grupacija u putničkom prijevozu, objavila je povećanje tržišnog udjela u Hrvatskoj stjecanjem 78,34 posto udjela riječkog Autotransa - jednog od vodećih privatnih autobusnih prijevoznika u Hrvatskoj. Arriva je, podsjetimo, prisutna na autobusnom tržištu Hrvatske od svibnja 2013. godini, nakon što je preuzela tvrtku Veolia Transport Central Europe i njezinu podružnicu Panturist.

Kao vodeći autobusni prijevoznik u istočnoj Hrvatskoj osigurava županijski, međužupanijski i međunarodni prijevoz putnika. Uz većinski udio u Autotrans grupaciji, Arriva Hrvatska će sada pružati autobusne usluge na cijelom području Hrvatske, od Istre preko Rijeke, Splita do Dubrovnika i Slavonije, kao i do svih većih otoka. Osim za domaći prijevoz putnika, ova akvizicija je značajna jer osigurava razvoj i povezanost sa svim većim međunarodnim gradovima.

Održivo poslovanje

Dražen Divjak, generalni direktor Arriva Hrvatske, izjavio je između ostalog kako je Autotrans ugledna hrvatska tvrtka s dugogodišnjim iskustvom u putničkom prometu.

“Izuzetno smo zadovoljni realizacijom ove akvizicije jer nam se otvaraju velike mogućnosti unaprjeđivanja i optimalizacije u svim poslovnim segmentima, što nam pruža čvrste temelje za dugoročni razvoj poslovanja na hrvatskom tržištu u cjelini. Dražen Divjak naglašava kako ovom akvizicijom dobivaju zdravu osnovu za daljnji organski rast, ali da će i dalje pratiti nove potencijalne akvizicije za koje procjenjuje kako bi donijele novu dodanu vrijednost poslovanju. Sve navedeno je zato da bismo svojim putnicima pružili još bolju i kvalitetniju uslugu te im bili prvi izbor i partner u njihovim putovanjima, a našim zaposlenim kreirali zdravo, sigurno i poticajno radno okruženje. Kao dijelu međunarodne grupacije i definirane DB-ove strategije 2020., naše ambicije nisu samo orijentirane na autobusni prijevoz, nego na prijevoz putnika općenito, tako da ćemo i dalje pratiti tržišna kretanja te pronalaziti nove mogućnosti ulaska i u druge segmente putničkog prijevoza jer želimo biti predvodnik promjena na tržištu kroz implementaciju i korištenje naprednih znanja i tehnologija već postojećih unutar Arriva grupe”, rekao je Divjak i dodao kako će u idućem razdoblju intenzivno raditi na optimalizaciji i usklađivanju svih poslovnih procesa unutar grupe kako bi podignuli razinu usluge i efikasnosti.

Daljnji rast

U Arrivi smo posvećeni odgovornom ponašanju i održivom poslovanju koje je pretpostavka za daljnji rast. Odgovornost prema svim akterima u poslovanju nam je ključna, to se prije svega odnosi na odgovornost prema korisnicima naših usluga i našim zaposlenima te prema partnerima, dobavljačima i državi. Na odgovornosti inzistiramo dvosmjerno primjenjujući naš kodeks ponašanja koji obvezuje dobavljače i poslovne partnere da rade u skladu sa svim etičkim i zakonskim standardima. Zahvaljujući navedenom pristupu stekli smo status jednog od najpoželjnijih poslovnih partnera, što je bitna osnova u našem svakodnevnom poslovanju, kaže Divjak.

Vezano uz ovo preuzimanje, Manfred Rudhart, direktor Arriva grupe, rekao je: „ „Konstantno tražimo prilike u kojima vjerujemo da naše iskustvo i vještine mogu učiniti promjene i razlike u pružanju usluga prijevoza putnika u Europi. Hrvatska i srednja i istočna Europa, predstavljaju značajne mogućnosti za rast i širenje našeg poslovanja, a stjecanje Autotrans grupe odlično se uklapa u našu strategiju. Sada ćemo se usredotočiti na ono što najbolje radimo, a to je kontinuirano poboljšanje usluga i pružanje dodane vrijednosti za naše korisnike u regiji."

Zdenka RUPČIĆ
U SKLOPU AUTOTRANS GRUPE POSLUJE SEDAM TVRTKI

Autotrans grupa jedan je od najvećih autobusnih prijevoznika u Hrvatskoj, a čine ju Autotrans d.o.o., APP d.d., AK Karlovac d.o.o., Autotrans Lika d.o.o., Velebit Turist d.o.o., Croatia Lines d.o.o. i Pan Alpen Adria GmbH. Razgranata mreža podružnica proteže se duž Istre, Primorja, Gorskog kotara, jadranskih otoka, Slavonije, Like i Dalmacije. Osnovna djelatnost Autotrans grupe je pružanje javnog prijevoza putnika kroz široku mrežu od preko 500 linija u domaćem i međunarodnom cestovnom prometu, zapošljava 1133 ljudi i preveze više od 8,6 milijuna putnika godišnje.

Sigurnost i pouzdanost

Panturist je vodeća autobusna tvrtka u istočnoj Hrvatskoj u vlasništvu međunarodne grupacije Arriva Deutsche Bahn. Glavna djelatnost je pružanje usluga u putničkom prometu na domaćim i međunarodnim linijama kojima povezuje Slavoniju i Baranju sa svim većim gradovima u Hrvatskoj i inozemstvu. Danas Panturist ima redovite međunarodne linije za Njemačku, Austriju, Francusku, Srbiju i Sloveniju. Uz usluge prijevoza putnika, Panturist nudi široku paletu ostalih transportnih i turističkih usluga. Vozni park autobusa ispunjava najstrože europske zakone vezane uz javni prijevoz. Zapošljava 285 osoba i preveze 2,9 milijuna putnika godišnje.

Arriva djeluje na 14 tržišta

Arriva je jedan od najvećih pružatelja usluga prijevoza putnika u Europi, zapošljava 60.000 ljudi, prevozi više od 2,2 milijarde putnika godišnje svojim autobusima, tramvajima, električnim vozilima te brodovima. Arriva je dio Deutsche Bahna, jedne od vodećih svjetskih tvrtki koja pruža usluge prijevoza putnika i logistike. Sa sjedištem u Sunderlandu u Velikoj Britaniji, Arriva je odgovorna za sve transportne usluge Deutsche Bahna izvan Njemačke. Arriva djeluje na 14 europskih tržišta - u Češkoj, Hrvatskoj, Danskoj, Mađarskoj, Italiji, Nizozemskoj, Poljskoj, Portugalu, Srbiji, Slovačkoj, Sloveniji, Španjolskoj, Švedskoj i Velikoj Britaniji.

11,5

milijuna putnika godišnje će u Hrvatskoj Arriva sada prevoziti

Arriva DB u Hrvatsku je ušla 2013. godine kada je od francuske Veoile preuzela osječki Panturist sa 120 autobusa.

Možda ste propustili...

PADA POTRAŽNJA ZA KEMIJSKIM PROIZVODIMA

Njemačka kemijska industrija je na dnu

NA KOCKI IM JE KONKURENTNOST I RAST

Europske banke zahtijevaju status strateškog sektora

PROGNOZE TRANSFORMACIJA KRIZE SE NIŽU JEDNA ZA DRUGOM I NE NAZIRE IM SE KRAJ

Zašto će se neke tvrtke u idućih šest godina ili spasiti ili uništiti?

Najčitanije iz rubrike