Mozaik
11. RIJEČKE STEPENICE

Kampanja za romantičnu priču
Objavljeno 14. kolovoza, 2017.

U romantičnom ambijentu amfiteatra u Matuljima snimljena je ovogodišnja kampanja projekta 11. Riječke stepenice. Ispred objektiva fotografa Josipa Čekade u ulozi modela našli su se riječki modeli Manuela Fabac i Danon Vrlić koji utjelovljuju ono što i sam projekt predstavlja, ovaj put prikazano kroz romantičnu priču mladog i uspješnog para kojima kultura odijevanja predstavlja imperativ te se moderna i elegantna odjeća nameće kao pravi izbor. Odabir mjesta snimanja kampanje, amfiteatar, stoljećima je mjesto, odnosno simbol, uživanja u raznim kulturnim, scenskim i drugim manifestacijama, a Riječke stepenice izvrsna su poveznica, jer se i na njima predstavljaju razne vrste umjetnosti kroz proteklo desetljeće njihovog održavanja.

Ovaj modni event, koji svake godine krajem kolovoza pred kraj ljeta oduševi veliki broj posjetitelja, sa zanimanjem se iščekuje jer će se na događanju predstaviti brojni hrvatski dizajneri i modne kuće. Na programu je čak 16 modnih revija: Vesna Sposa, Di Caprio by Varteks, Boutique Rival, Jeordie's, Biba vjenčanice, La Tramp, Ghetaldus Rijeka, Salon Marie, Showroom Antonela, My happy skirt, Adriana Rajčić design, Wedding City, Temaku, Eni Surijan, Hero4Heroes, a prilika je dana i mladim dizajnerima pa će kolekciju predstaviti i učenici Srednje trgovačke i tekstilne škole iz Rijeke.

11. Riječke stepenice održat će se u petak, 25. kolovoza, na stepenicama pokraj Grand hotela Bonavia, u Rijeci. Ulaz je slobodan.J.Kn.

Najčitanije iz rubrike