Osijek
PROBLEMI STANARA CVJETNOG:

Zbog nove biciklističke
staze slijevat će nam se
oborinske vode u dvorišta
Objavljeno 12. kolovoza, 2017.

Druga faza gradnje biciklističke staze, od Avenue Malla, uz industrijsku zonu, teče prema planu i očito je da će ondje uskoro početi i asfaltiranje. No, odmah prilikom ulaska u naseljeno područje, Cvjetno naselje, do izražaja počinje dolaziti negativna strana gradnje ove staze, gdje je predviđena prva faza (od Ulice vrba do Ulice čempresa) još u povojima, a dosadašnji radovi izravno ukazuju na probleme cijelog projekta.

Upravo te brojne propuste prikazao nam je Marijan Šćurić, kojemu radovi na stazi ispred kuće traju još od sredine lipnja. Zbog sigurnosti biciklista, staza se pomaknula prema kućama, čime je Šćuriću i susjedima zadala brojne probleme.

- Trenutačno su glavni problem betonski rubnjaci, koji su ispred naših kuća postavljeni i do 15 centimetara iznad razine dvorišta. Raskopana staza nije problem, ali visina ovih rubnjaka ukazuje da će se sve oborine s ceste slijevati u kanale, pa na stazu i naposljetku u naša dvorišta i kuće. Nakon završetka radova očito nam preostaje ponovno betonirati i podizati razinu prilaza, što sam osobno radio već tri-četiri puta - naglašava Šćurić. Predsjednik Mjesnog odbora Cvjetno, Stjepan Dravinski, kaže kako je kontaktirao Grad i dostavio usmeni i pismeni dopis s fotografijama grešaka s gradilišta, ali je inspekcija po izlasku na teren objasnila da sve teče prema pravilima struke.

Odgovore na pritužbe čitatelja potražili smo u Upravnom odjelu za urbanizam i graditeljstvo Grada Osijeka, gdje nam je pročelnica Ljiljana Belajdžić naglasila da su problemi na izgradnji biciklističke staze poznati svim sudionicima u gradnji - projektantu, nadzoru, izvođaču i Gradu kao investitoru.

- Činjenica je da se radi o izgradnji poduže dionice, koja se u svojoj realizaciji suočava s građevinskim objektima koji su kolne prilaze gradili u različitim vremenima i okolnostima, često i bez geodetskog nadzora. Stručnim su službama Grada poznate i od prije situacije gdje su dvorišta obiteljskih kuća položena niže od razine prometnica, te su za velikih oborina vode otjecale gravitacijski u ta dvorišta. Grad na takve okolnosti ne može utjecati, jer ne može sanirati građevine i zemljišta koja nisu javna dobra - objašnjava Belajdžić, dodajući da je zbog visinskih razlika projektom predviđeno uklanjanje kolnih prilaza kako ni jedan objekt ne bi imao “stepenicu” između prilaza i biciklističke staze.

Naposljetku, dobili smo i službeno Očitovanje nadzora projekta, koji je provela Helion Grupa, u kojem se ponavlja da su rubnjaci prema kućama s namjerom viši, jer će biciklistička staza imati nagib prema cesti – gdje su postavljeni niži rubnjaci.

Marko MANDIĆ
Možda ste propustili...

DUBRAVKA BIUK. V.D. PREDSTOJNICE KLINIKE ZA OČNE BOLESTI KBC-A OSIJEK

Uložili smo puno truda kako bismo čekanje na operaciju mrene skratili na 180 dana

PTF: OKRUGLI STOL ŽITARICE BEZ GLUTENA

Mnogi ne znaju da boluju od celijakije

Najčitanije iz rubrike