Autoglas
PRODAJNA REVOLUCIJA

Rekordna prodaja vozila u prvih šest mjeseci za Alijansu Renault-Nissan
Objavljeno 8. kolovoza, 2017.

Prodaja vozila iz Alijanse Renault-Nissan porasla je za sedam posto, na 5,268.079 vozila, u prvih šest mjeseci, što je posljedica sve veće potražnje za modelima francuske i japanskih marki i doprinosu koji je prodaji dao novi član Alijanse, Mitsubishi Motors. Zabilježn je porast prodaje Renaultovih modela Clio, Sandero, Mégane, Captur i Duster, a Nissan je imao velik broj narudžbi za modele X-Trail/Rogue, Sentra/Sylphy, Qashqai i Altima/Teana. Prodaja vozila Mitsubishi Motors, koji se Alijansi pridružio krajem 2016., dostigla je gotovo 495.000 vozila, a globalna potražnja za njegovim SUV-om Outlander i Pajerom Sport u regiji ASEAN je solidna.

Ukupna prodaja električnih vozila također je postigla znatan porast, na 481.151 vozilo, čime je potvrđena uloga Alijanse kao vodećeg proizvođača serijskih električnih vozila. Tom je povećanju ponajviše pridonijela potražnja za novim Nissanom LEAF i Renaultom ZOE, koji je i dalje najprodavanije električno vozilo u Europi, te Mitsubishijem i-Miev. Kad je riječ o hibridnim vozilima, prodano je više od 13.000 plug-in hibridnih električnih inačica Mitsubishija Outlander.

Grupa Renault prodala je 1,879.288 vozila u prvoj polovini 2017., što čini porast od 10,4 % na tržištu, koje je raslo za 2,6 %. Sve su marke iz grupe zabilježile porast prodaje i tržišnog udjela. Marke Renault i Dacia postigle su polugodišnje rekorde u prodaji, a Renault je druga najprodavanija marka u Europi. Grupa je zabilježila porast prodaje od 19,3 % u regiji Afrika-Bliski istok-Indija i porast od 50,5 % u azijsko-pacifičkoj regiji.

Nissan Motor Co. Ltd. prodao je 2,894.488 automobila i lakih gospodarskih vozila diljem svijeta, što je porast od 5,6 % u šest mjeseci do 30. lipnja. To je društvo u Japanu postiglo rast od 22,9 %, a u Europi od 5,7 %. U prvoj je polovini godine prodano više od 125.000 vozila Infiniti, što je povećanje od oko 13 % u odnosu prema istom razdoblju 2016.

Mitsubishi Motors prodao je 494.303 vozila diljem svijeta, što je porast od 2,4 % na godišnjoj razini, jer je društvo nastavilo prodaju svojih mini automobila Kei u Japanu. Porast prodaje upućuje i na velik rast u Kini nakon predstavljanja SUV-ova Outlander, koji se proizvode lokalno. Prodaja je porasla i u regiji ASEAN, prije svega zbog potražnje za SUV-ovima i pick-up vozilima. M.Bugarić

OSTVARIVANJE POTENCIJALA

Carlos Ghosn, predsjednik i glavni direktor Alijanse Renault-Nissan, poručio je kako će i dalje iskorištavati Alijansinu značajnu ekonomiju razmjera i prisutnosti na globalnom tržištu. “Naša proširena Alijansa na dobrom je putu da ostvari sav svoj potencijal, ne samo glede prodanih vozila nego i pružanju usluga mobilnosti nove generacije kupcima diljem svijeta”, rekao je Ghosn.

Najčitanije iz rubrike