Ekonomija
OSVAJAJU TRŽIŠTE S 50 MILIJUNA STANOVNIKA

Zvijezdini proizvodi na policama najvećeg južnokorejskog lanca
Objavljeno 22. srpnja, 2017.

Tri Zvijezdina proizvoda odnedavno su prisutna i na tržištu Južne Koreje. Riječ je o dvije vrste kečapa i majonezi koji su od sada dostupni i na policama jednog od najvećih južnokorejskih maloprodajnih lanaca - Lotte, javili su to iz ove Agrokorove kompanije.

Lanac Lotte, kako se navodi u priopćenju iz Zvijezde, multinacionalna je korporacija te osmi najveći poslovni konglomerat u Južnoj Koreji s osnovnim djelatnostima u proizvodnji hrane i trgovini koji uključuje 60 tvrtki koje posluju u više od 15 zemalja i zapošljavaju 180 000 zaposlenika.

Izvoz i distribuciju u Južnu Koreju Zvijezda je ostvarila u suradnji s vodećom svjetskom kompanijom u području razvoja privatnih marki za maloprodajne lance Daymon Worldwide, a proizvodi su ulistani u 100 Lotte hipermarketa.

- Vrlo smo ponosni što su ovi proizvodi pronašli svoj put do južnokorejskih potrošača, a ponajviše što smo uspjeli prilagoditi našu tradicionalnu recepturu njihovu ukusu. Tradicionalni recepti Zvijezdina kečapa i majoneze za istočno su tržište posebno prilagođeni s ljućim okusom, jer se vodilo računa o preferenciji tamošnjih potrošača prema ljutoj i jače začinjenoj hrani. Tržište Južne Koreje, s čak 50 milijuna stanovnika, golem je izvozni potencijal za hrvatske proizvode. Jako nam je drago da je lanac Lotte prepoznao kvalitetu i snagu Zvijezde i činjenicu da smo u mogućnosti udovoljiti izrazito visokim standardima koje zahtijevaju. Južna Koreja trenutno je među prvih devet izvoznih tržišta EU-a te nam je želja tamo izvoziti i prodavati i ostale proizvode iz Zvijezda asortimana“, istaknuo je Krešimir Staničić, direktor izvoza Zvijezde.

Glavna izvozna tržišta Zvijezde su zemlje regije, poglavito Bosna i Hercegovina te Slovenija na kojima je kompanija tradicionalno prisutna već dugi niz godina. Z.Rupčić

FOKUS NA RAST INOZEMNE PRODAJE

- Zvijezda je 2016. godine ostvarila 6,6 % rasta na svim izvoznim tržištima, a poslovni planovi su usmjereni na jačanje konkurentnosti na domaćem te širenju poslovnih aktivnosti na izvoznim tržištima. U sljedećem razdoblju nastavljamo poslovnu strategiju fokusiranu na rast inozemne prodaje i iskorake na nova izvozna tržišta - istaknuli su iz Zvijezde.

Najčitanije iz rubrike