Objavljeno 19. srpnja, 2017.
Problem ne postoji, treba pričekati da radovi završe - kaže Ante Herceg
Stanovnici Kišpatićeve ulice na dionici od raskrižja s Banovom do raskrižja s Lađarskom ulicom podignuli su pravu bunu na račun sanacije kolnika i nogostupa u svojoj ulici. Kažu, radovi se privode kraju, a kada sve bude gotovo, bit će im onemogućeno automobilima ući u vlastita dvorišta.
- Problem se dogodio kada su se postavljale bankine i pripremala se cesta za asfaltiranje. Cesta i bankine su za razliku od prijašnjeg stanja spušteni za oko 15 centimetra, što će nama, stanovnicima tog dijela ulice, onemogućiti ulazak automobilima u naša dvorišta nakon što radovi završe. Prije nego što su radovi počeli, bankine postojeće ceste bile su u ravnini s nogostupom. Uoči asfaltiranja ceste radnici su podložni tucanik, koji su dan prije postavili, skidali bagerom, odnosno spuštali razinu ceste. Uz to su i vrhove već postavljenih kanalizacijskih šahtova odrezali za 20 centimetra. Dodatno, dvije kuće u ulici ostale su bez kolnog prilaza ispred svojih 'kapija' - kaže Tomislav Dješka u ime stanara. Direktor tvrtke izvođača radova - Gravia, Ante Herceg, koji i sam živi u Kišpatićevoj ulici (!), kaže kako je dao sve od sebe da svojim susjedima objasni da problem o kojemu govore - ne postoji.
- Kada nogostup bude završen, svi će ljudi bez ikakvih problema moći parkirati automobile u svojim dvorištima kao i prije radova, a onima koji imaju podrumske garaže bit će još i lakše. Razumijem kako je to u ovoj fazi radova teško vizualizirati, ali nije u redu žaliti se na izradu nogostupa prije negoli je on uopće završen. Vjerujem kako su ovi prigovori dijelom i odraz činjenice da su stanari ovoga dijela Kišpatićeve već umorni od građevinskih radova, činjenice da daleko moraju parkirati automobile i generalno otežano prilaziti svojim kućama. No, to će se uskoro promijeniti. Na ovoj bi lokaciji radovi trebali biti završeni za desetak dana - kaže Herceg, te dodaje kako trenutno u Kišpatićevoj druge tvrtke polažu svoje instalacije kako se ne bi poslije događalo da novi nogostup ponovno treba raskopavati.
Ivana SOLAR