Autoglas
STUDIJA IQS TVRTKE S.D. POWER ZA 2017.

Kia drugu godinu zaredom najbolji svjetski brend po zadovoljstvu kupaca
Objavljeno 4. srpnja, 2017.

Kia je već drugu godinu zaredom najbolji brend prema izjavama zadovoljnih kupaca i prema rezultatima studije IQS (Initial Quality Study) tvrtke J.D. Power za 2017. godinu, koja istražuje zadovoljstvo kupaca 90 dana nakon kupnje vozila. Kijino poboljšanje kvalitete najbolji je rezultat bilo kojeg proizvođača automobila u zadnjih 20 godina studije.

Kijino ukupno prvo mjesto rezultat je pobjede u čak pet razreda automobila, što je najviše među svim brendovima. Kompaktni crossover Soul, hibridni crossover Niro, veliki sportski terenac Sorento, kompaktna limuzina Forte i velika limuzina Cadenza pobjednici su u svojim razredima. Soul uzima IQS nagradu već treću godinu zaredom, dok Kijina dva najnovija modela – Cadenza i Niro – oduševljavaju vlasnike već u prvoj godini prodaje. Cadenza je u studiji osvojila najviše bodova među svim modelima svih brendova i ima najmanji broj problema od svih modela u istraživanju.

Baš svih sedam modela Kia – osim gore spomenutih pet pobjednika tu su još Optima i Sportage – koji su bili dio studije, osvojili su 1. ili 2. mjesto u svojoj kategoriji s manje problema od konkurencije. Najnovije dostignuće dodatno je povećalu Kijinu riznicu nagrada i priznanja. Ostale nagrade koje ocjenjuju kvalitetu, između ostaloga uključuju 1. mjesto za Kia Sportage u prošlogodišnjem europskom istraživanju tvrtke J.D. Power o pouzdanosti vozila, što svjedoči o dugoročnoj pouzdanosti vozila Kia.

Godišnji izvještaj analizira odaziv 77.415 vlasnika 243 modela vozila u 26 razreda automobila. Vozila su ocjenjivali na temelju njihovih voznih svojstava, mogućnosti motora i mjenjača te širokog popisa problema povezanih s kvalitetom, a koje su prijavili vlasnici novih vozila u prvih 90 dana vlasništva.M.Bugarić