Objavljeno 27. lipnja, 2017.
Dunlop se u ukupnom poretku najviše puta do sada popeo na pobjedničko postolje, oborivši pri tome četiri rekorda
Ovogodišnja automobilistička utrka 24 sata Le Mansa, na kojoj su najveći test predstavljale visoke temperature na stazi koje su se podizale i do 51°C, Dunlopu je donijela izniman uspjeh. Osim pobjeda u pojedinim kategorijama i visokim ukupnim plasmanima, Dunlop je premašio rekorde najboljega vremena kruga i broja pobjedničkih postolja u ukupnom poretku.
Na 85. izvedbi 24 sata Le Mansa, u kategoriji LMP1 pobijedila je ekipa Porsche LMP1, a u kategoriji LMP2 u cilj je prva ušla momčad Jackie Chan DC Racing. Treće mjesto u ukupnom poretku i drugo u kategoriji LMP2 pripalo je ekipi Vaillante Rebellion, a u kategoriji LMP2 postolje je popunila ekipa Jackie Chan Oreca. Svih deset najboljih u navedenim kategorijama natjecalo se na Dunlopovih gumama. U kategoriji LM GTE Pro u vodstvu su se sve do kraja utrke izmjenjivali automobili Aston Martin Vantage, oba opremljena Dunlopovim gumama, a na kraju je ciljnu liniju prvi prešao Jonny Adam. Ekipa Aston Martin Racing bila je u vodstvu i u kategoriji LM GTE Am, gdje su se četiri od sedam Dunlopovih trkaćih vozila tijekom cijele utrke borila za pobjedničko postolje. Na kraju, najuspješniji Dunlopov automobil bio je Beechdean AMR Aston Martin, koji je osvojio četvrto mjesto.
Visoke temperature na stazi i prosječna brzina od 235 km/h predstavljele su težak zadatak za gume, ali je Dunlop s odličnim značajkama svojih guma omogućio partnerima vrhunsku izdržljivost. Nova serija guma koju su upotrebljavali Dunlopovi natjecatelji dizajnirana je da izdrži temperaturne amplitude, a izbor je ovisio o pojedinom vozaču, odnosno o kompatibilnosti šasije. Temperatura staze kretala se između 25 stupnjeva i 51 stupanj Celzija, a sve tri mješavine upotrebljavale su se na svim utrkama LMP2 i GT, na svim temperaturama. Ekipe LMP2 većinom su se odlučile za zamjenu između trećeg i četvrtog odmora, a neki su se natjecali na istom kompletu guma sve do petog odmora (više od tri sata, odnosno 668 km). Pritom su se sve glatke inačice odlično ponašale u ekstremnim uvjetima sve do trećeg, četvrtog ili petog odmora, što dokazuje njihovu trkaću izdržljivost na stazi.M.Bugarić
DUNLOPOVI REKORDI
Najbrži krug LMP2 (kvalifikacijski) – 3:25.352 (sedam sekundi brži od rekorda 2008. i 11 sekundi manje od 2016.)
Najbrži krug utrke LMP2 – 3:28.632 (osam sekundi brži od rekorda 2015.)
Najbrži krug GTE Pro (kvalifikacijski) – 3:50.837 (0,35 sekundi brži od rekorda 2016.)
Najbrži krug utrke GTE Pro – 3:50.950 (0,9 sekundi brži od rekorda 2016.)