Novosti
UGOSTITELJI NAJUSLUŽNIJI

Slavonski prodavači prvi su po rastu ljubaznosti
Objavljeno 20. lipnja, 2017.

Heraklea, prva specijalizirana agencija za mystery shopping u Hrvatskoj, provela je istraživanje u kojem je posjećeno 1500 lokacija na području cijele Hrvatske. Cilj je bio provjeriti pozdravljaju li djelatnici kupce te je li upućeni pozdrav ljubazan ili rutinski.

Tijekom istraživanja zabilježeno je 365 posjeta ugostiteljskim objekatima, 137 posjeta financijskom sektoru te 998 posjeta maloprodajnim objektima (prehrana, supermarket, butik s odjećom ili obućom, ljekarna, benzinska postaja, pekarnica, tehnička roba, drogerija, računalna oprema, dječja oprema, prodavaonica za kućne ljubimce).

Ovogodišnji je rezultat pokazao da je 90 posto djelatnika pozdravilo gosta/kupca/klijenta, što je porast od 3,4 posto u odnosu prema prošloj godini. Najbolji rezultat ostvarili su ugostitelji, 93 posto, a kao najbolja regija istaknula se Istra s rezultatom od 95 posto. Također, 60 posto djelatnika u Istri koji su pozdravili gosta/kupca/klijenta to je učinilo ljubazno. Sektor maloprodaje imao je najlošiji rezultat, 89 posto, a kao regija s najlošijim rezultatom istaknuo se Kvarner s rezultatom od 88 posto. Pri tome čak 11 posto djelatnika uopće nije pozdravilo gosta/kupca/klijenta. Uspoređujući ovogodišnje rezultate s prošlom godinom, najveći je porast ostvarila Slavonija s porastom od šest postotnih poena, a samo je regija Kvarner imala pad u odnosu prema prošloj godini, i to za 1,51 posto. E.S.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike