Regija
OBNOVA JEDNE OD NAJLOŠIJIH DRŽAVNIH CESTA

U Preradovićevoj ulici napokon asfalt umjesto betonskih kocki
Objavljeno 20. lipnja, 2017.

ĐAKOVO - Dugo iščekivana rekonstrukcija Ulice Petra Preradovića počela je u dijelu đakovačke industrijske zone, a riječ je o jednoj od najlošijih državnih cesta (D46) na području RH, građenoj od betonskih blokova. Godinama su se stanovnici te ulice žalili na nekvalitetan kolnik i na promet teških kamiona zbog kojih su se, što smo svojevremeno i objavili, na zidovima pojavljivale pukotine. Zbog radova na ovom dijelu ceste promet se odvija obilazno, odnosno nekim od alternativnih pravaca, a autobusne linije koje voze prema Slavonskom Brodu, Zagrebu i dalje idu preko prigradskog naselja Budrovaca.

Gradonačelnik Đakova Marin Mandarić kaže kako je riječ o dugo najavljivanoj i dugo očekivanoj obnovi, koja će obuhvatiti kolnik, pješačko-biciklističku stazu, javnu rasvjetu, izgradnju odvodnje, vodoopskrbe itd., a trenutno je, kaže, u fazi obnove potez od benzinske postaje do izlaska na obilaznicu.

- Radovi su u tijeku, a glavni izvođač je tvrtka Gravia iz Osijeka. Druga faza obuhvatit će dio od Zvečaja do već spomenute benzinske. Prošli smo tjedan imali kratak sastanak s predstavnicima Gravije, gdje je rečeno da hitno moramo održati još jedan sastanak na kojemu će biti oni, predstavnici Hrvatskih cesta (suinvestitora), Đakovačkog vodovoda i Hrvatskih voda jer su na istoj trasi, duž cijele Preradovićeve ulice, predviđeni radovi u okviru velikog projekta koji obuhvaća rekonstrukciju i izgradnju sustava odvodnje na području aglomeracije Đakovo - kaže gradonačelnik Mandarić.

Dodaje kako je na Gradu Đakovu da uskladi ova dva projekta kako se ne bi dogodilo da rekonstrukcija ulice bude gotova do kraja godine, a da ju onda za nekoliko mjeseci opet moraju prekapati zbog kanalizacijskih cijevi.

- Prema nekakvom sadašnjem planu, rok za dovršetak rekonstrukcije Preradovićeve ulice je šest mjeseci, međutim, kako sam rekao, možda će doći do malog zastajanja u dinamici predviđenih radova kako je ne bismo obnovili cijelu pa je nakon nekoliko mjeseci kopali na istim lokacijama - ističe Mandarić. Ocjenjuje da je manja šteta izgubiti nekoliko mjeseci kako bi svi radovi bili obuhvaćeni i završeni, nego da nove opločnjake i novi asfalt ponovno razbijaju.

Inače, kako se već spominjalo, 20 - 25 milijuna kuna vrijednost je projekta rekonstrukcije državne ceste D46, odnosno cijele Ulice Petra Preradovića i dijela Pavićeve.

Maja MUŠKIĆ
Loši alternativni pravci

Gradonačelnik kaže kako su dobili više pritužbi od korisnika u industrijskoj zoni da nemaju pristup poslovnim prostorima. “To je istina, nisu na pravi način riješeni alternativni pravci za korisnike. Isto tako i za kućanstva, kada se krene raditi donji dio ulice gdje su obiteljske kuće. Projekt vode Hrvatske ceste, možda je tu trebalo biti više komunikacije s Gradom i prije. Možda se i zbog lokalnih izbora 'poletjelo' a da se prethodno nije na kvalitetan način napravio plan alternativnih cesta i prilaza”, kaže Mandarić. Dodaje i kako su dobili uvjeravanje od Gravije da će se, kada se bude gradio novi trak, njime moći do popodneva prometovati. Sve je to u cilju da se stanarima, odnosno korisnicima, olakša pristup.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike