Ekonomija
ŠIRENJE

Aldi i Lidl u pohodu na američko tržište
Objavljeno 16. lipnja, 2017.

Njemački trgovinski lanac Aldi objavio je kako kani uložiti 3,4 milijarde dolara u širenje na američkom tržištu, što uključuje povećanje broja trgovina na 2500 do 2022. godine podižući time ulog za konkurente u ratu cijenama. Aldi u SAD-u trenutno posluje s više od 1600 trgovina, a do kraja 2018. njihov broj kani povećati za 400. Njemački konkurent Lidl će 15. lipnja otvoriti prvih 100 svojih trgovina u SAD-u. U svibnju su iz Lidla poručili kako će cijene proizvoda u njihovim trgovinama biti 50 % niže od konkurencije. Najveći američki i svjetski trgovački maloprodajni lanac Wal-Mart ispituje niže cijene u 11 američkih država, te pritišće dobavljače kako bi ponudio 15 % jeftinije artikle od konkurencije. H

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

NAGLO USPORAVANJE INFLACIJE

MMF podigao prognozu za svjetsko gospodarstvo

2

NA MOSTARSKOM SAJMU 42 TVRTKE IZ RH

Planiraju poboljšati izvoz na tržište BiH

3

OD POČETKA TRAVNJA DO KRAJA LISTOPADA PLANIRANO OKO 758.000 LETOVA

Španjolski avioprijevoznici povećavaju kapacitete