Objavljeno 16. lipnja, 2017.
Visoko učilište Algebra održalo je treću konferenciju "Od digitalnog marketinga do marketinga digitalne ere" koja je okupila više od 400 sudionika iz područja digitalne ekonomije i digitalnog marketinga. Stručnjaci iz Hrvatske i inozemstva, iz organizacija kao što su Google, Sveučilište Stanford, Booking.com, Coca-Cola i drugi održali su predavanja o native oglašavanju, personalizaciji, gamifikaciji i brojnim drugim temama koje danas obilježavaju područje digitalnog marketinga. S temom influencer marketinga konferenciji se vratila i Shagorika Heryani, stručnjakinja za digitalni marketing i brending, a zapaženo je predavanje održala i Anja Svetina Nabergoj, predavačica na Institutu Hasso Plattner Sveučilišta Stanford, najpoznatijem mjestu primjene design thinkinga u svijetu. Glavne su teme ovogodišnje konferencije bile influencer marketing (marketing kroz utjecajne pojedince), native oglašavanje, design thinking metodologija u razvoju proizvoda te personalizacija oglašavanja – sve odreda teme koje predstavljaju sam vrhunac znanja koja su danas nužna stručnjacima za digitalni marketing.
Konferencija je otvorena predavanjem Biljane Cerin iz Ostendo consultinga, koja se osvrnula na izazove nove europske Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR), regulative koja propisuje pravila i način čuvanja podataka o korisnicima i kupcima, što uključuje i osobne podatke. Budući da se digitalne marketinške kampanje kako tijekom planiranja, tako i prilikom provedbe u velikoj mjeri oslanjaju na prikupljanje i analizu velike količine podataka, stroga i striktna primjena regulative GDPR mogla bi značajno utjecati na način na koji se kampanje provode. Prije nego što ova uredba stupi na snagu u svibnju 2018., tvrtke će svoje poslovanje i način na koji čuvaju osobne podatke korisnika (uključujući to tko im, kada i kako može pristupiti) morati u cijelosti uskladiti s novim propisom.
Marko Žulj, jedna od ključnih osoba u europskom Googleu za strateška partnerstva s tvrtkama, posjetiteljima konferencije demistificirao je problematiku native advertisinga, uključujući i odnose u krugu kojega čine oglašivači, platforme za oglašavanje, platforme za kupnju i prodaju, izdavači te, konačno, i korisnici. Pritom je pojasnio kako optimizirati iskustvo oglašivača pri kreiranju kampanja, odnosno koji pristupi donose rezultate, a koji ne.
Dario Car i Vanja Šebek iz Algebre te Leo Mršić (Visoko učilište Algebra, IN2data) održali su predavanje o vizualizaciji podataka u obliku "duela" između postojećih vizualizacijskih alata. Tvrtke danas prikupljaju sve veću količinu podataka, podatci se gomilaju u realnom vremenu, transakcijske se baze nezaustavljivo pune – no što tvrtke imaju od svih tih podataka, obrađuju li ih na ispravan način i pronalaze li među njima one koji imaju poslovnu težinu? Kako pratiti neke od ciljeva, povezivati podatke iz više izvora i što vizualizacija podataka korištenjem alata kakvi su Power BI i Tableau znači za korisnike i klijente tvrtke bile su glavne teme ovog predavanja. M.Režić
400
sudionika iz područja digitalne ekonomije i digitalnog marketinga