Autoglas
ZAOKRUŽIVANJE PONUDE

Vozili smo: Fiat Tipo SW
Objavljeno 13. lipnja, 2017.
Fiat je predstavio treću karoserijsku izvedbu modela kojim se vraća u klasu u kojoj je desetljećima bio na vrhu

Osmišljen za rješavanje obiteljskih i poslovnih potreba za modernim prijevozom, novi Fiat Tipo SW dizajniran je u Italiji, u Fiatovom Centro Stile, razvijen u Turskoj zajedno s TOFAS R & D, koji je jedan od FCA najvećih istraživačkih i razvojnih centara te se proizvodi u tvornici Tofas u Bursi koja je jedna od najboljih svjetskih automobilskih tvornica.

Očito je kako se žele ponovno približiti ne samo privatnim nego i poslovnim kupcima, zbog čega su na predstavljanju posebno naglasili kako im je, između ostaloga, naglasak stavljen na niski TCO (total cost of ownership) uz mogućnost „preslagivanja“ modela, ovisno o potrebama poslovnih kupaca. Karakterizira ga ono što Fiat propagira kroz čitavu svoju povijest, a to su jednostavnost, osobnost i funkcionalnost, sve zajedno upakirano u sjajnu ponudu za uloženi novac.

Kao i limuzinu i petvratni model, i karavan krasi dinamičan dizajn i možemo reći kako uživo izgleda znatno bolje nego na fotografijama. Uživo, prednja maska i svjetla s LED tehnologijom djeluju moćno i uvjerljivo, jednako kao i stražnji kraj koji odaje solidnost i prostornost kabine. Interijer je identičan kroz sve tri karoserijske izvedbe, ergonomičan i izrađen od ugodnih i solidnih materijala pa odaje dojam da će dugo trajati. Tri su paketa opreme poznatih naziva Pop, Easy i Lounge.

Mnogo je toga što boravak i vožnju čini ugodnijim. Standardna oprema solidna je u svim izvedbama, a posebno ugodno iznenađenje jest inovativni sustav Uconnect 7" HD LIVE system sa sedam inčnim dodirnim ekranom u boji, osjetljivim na dodir tako da se koristi poput tableta. Najnovija generacija uključuje i hands-free Bluetooth sučelje, audio streaming, čitač teksta, glasovne komande, AUX i USB utičnice, komande na upravljaču te uz doplatu i stražnju kameru te TomTom 3D navigaciju.

U EMEA regiji ponuda uključuje tri razine opreme, tri verzije motora (benzinski 1.4 16v Fire 95 i dva turbodizelska motora; 1.3 Multijet II 95 KS i 1,6 Multijet II 120 KS ), dva mjenjača (pet ili 6-stupanjski ručni ili 6-stupanjski automatski DDCT), palete različitih boja karoserije (pastelne i metalik), 16 ili 17 inčne aluminijske naplatke te četiri različite unutarnje konfiguracije. Potrošnja i emisija CO2 su niske, a najniža vrijednost je 89 g/km.

Sukladno Fiatovoj tradiciji, sve sjajne osobine njegovih prethodnika, od prvog Tipa iz 80-ih pa do danas, nalaze se u novom Tipu SW-a. On je praktičan, funkcionalan i osigurava odličan omjer uloženog i dobivenog. Cijene se kreću od 118.055 kuna, koliko stoji model 1.4 16V Pop, dok ponuda dizelaša kreće od 139.818, koliko stoji Tipo SW 1.3 Multijet i srednjim paketom opreme Easy.

Mato PAVLIČEVIĆ
Prostranost kao imperativ

Tipo SW kombinira veliki kapacitet prtljažnog prostora (550 litara) s kompaktnim dimenzijama (dug je 4,57 metara, 1,79 metara širok i visok 1,51 metar). Međuosovinski razmak od 2,64 metra jamac je odlične unutarnje udobnosti. Svakako treba spomenuti i pravilan oblik prtljažnog prostora kojio mu povećava upotrebljivost.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana