Ekonomija
PROMOCIJA HRVATSKIH PROIZVODA

U Budimpešti svoje proizvode predstavlja 30 poljoprivrednika
Objavljeno 23. svibnja, 2017.

Ministar turizma Gari Cappelli u Budimpešti na tržnici Nagy Vásásrcsarnok jučer je otvorio manifestaciju pod nazivom „Hrvatska tržnica u Budimpešti“. Manifestacija se održava do 25. svibnja 2017., a pokrenuli su je Ministarstvo turizma, predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Mađarskoj i Hrvatska gospodarska komora radi promocije hrvatskih proizvoda i Hrvatske kao turističke destinacije na inozemnim tržištima.

“Danas se svi okrećemo novim trendovima, no ipak dokazano cijenimo izvornost i autohtonost, odnosno ono što se stvaralo stoljećima. Zato je važno njegovati tradiciju i bogatstvo domaće ponude. Mi smo ove godine prvi put došli na najpoznatiju tržnicu Europe s posebnim ciljem, a to je prezentirati zaokruženu turističku priču i doživljaj – hrvatske destinacije, hrvatske okuse i hrvatske autohtone proizvode. Vjerujem da na ovakav način možemo puno bolje dočarati našim gostima svu raznolikost i zanimljivosti koje nudi cijela Hrvatska. Ovo je i potvrda kako turizam, poljoprivreda i gospodarstvo, kada je riječ o promociji Hrvatske, trebaju nastupati zajedno“, izjavio je ministar Cappelli na otvorenju manifestacije, dodavši kako vjeruje da će se ovakvo zajedničko predstavljanje na našim emitivnim tržištima nastaviti i u budućnosti.

Uz ministra Cappellija, na otvorenju manifestacije sudjelovali su i ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić, pomoćnica ministra turizma Olivera Shejbal, potpredsjednik Hrvatske gospodarske komore Josip Zaher, veleposlanik Republike Hrvatske u Mađarskoj Gordan Grlić Radman te državni ministar za kulturnu i znanstvenu diplomaciju u Ministarstvu vanjskih poslova i trgovine Mađarske István Gyártó.

Ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić naglasio je kako je na tržnici sve najbolje što Hrvatska ima od hrane te ocijenio da, iako je mađarska poljoprivreda sada konkurentnija od hrvatske, naša poljoprivreda napreduje.

"Posljednjih godina povećavamo izvoz prehrambenih i poljoprivrednih proizvoda u Mađarsku, a smanjujemo uvoz. S obzirom na sve planove, vjerujemo da će hrvatska poljoprivreda doći i na višu razinu. Tržnica je prilika i za dodatni plasman naših proizvoda", istaknuo je Tolušić.

I potpredsjednik HGK-a Josip Zaher vjeruje da će manifestacija "Hrvatska tržnica" potaknuti plasman i prodaju naših proizvoda u Mađarskoj i šire. To je internacionalizacija hrvatskih proizvoda, koja se planira nastaviti i dalje po srednjeeuropskim zemljama, najavio je.

Svoje proizvode predstavlja je 30-ak proizvođače iz Dalmacije, Slavonije, Istre i Kvarnera te središnje Hrvatske, a već prvog dana manifestacija je privukla pažnju brojnih stanovnika Budimpešte koji dolaze kupovati na tu tržnicu, ali i turista koji ju kao iznimnu povijesnu i očuvanu atrakciju u izvornom obliku (sagrađena je 1896.) gotovo obvezno posjećuju tijekom obilaska glavnog grada Mađarske. Iz Hrvatske su za tu priliku dopremljeni suhomesnati proizvodi, od kulena i pršuta do čvaraka i slanine, konzervirana riba i povrće, džemovi, sirovi, maslinova i bučina ulja, vina, likeri, med, začini, proizvodi od konoplje itd.

Zdenka RUPČIĆ
Turisti iz Mađarske deseti najbrojniji gosti u Hrvatskoj

Tržište Mađarske jedno je od najvažnijih emitivnih tržišta za turizam Hrvatske te su turisti iz Mađarske deseti najbrojniji gosti u našoj zemlji. Prošle godine iz Mađarske je ostvareno 513 tisuća dolazaka (+12 %) i 2,75 milijuna noćenja (+11 %), što je u ukupnim ostvarenim noćenjima udio od oko 3 %. Gosti iz Mađarske najviše su noćenja ostvarili u Primorsko-goranskoj županiji, a zatim u Istri te Splitsko-dalmatinskoj i Zadarskoj županiji. Među najposjećenijim destinacijama prošle godine bili su Crikvenica, Vir, Rovinj, Medulin i Lopar, a gosti iz Mađarske najviše noćenja ostvarili su u objektima u domaćinstvu (48 %) te hotelima (23 %).

Možda ste propustili...

KUPCIMA NA RASPOLAGANJU VIŠE OD 65.000 PROIZVODA U OSAM PRODAJNIH KATEGORIJA

U PEVEX-u 15 % popusta na sve cijene

PROGNOZE TRANSFORMACIJA KRIZE SE NIŽU JEDNA ZA DRUGOM I NE NAZIRE IM SE KRAJ

Zašto će se neke tvrtke u idućih šest godina ili spasiti ili uništiti?

Najčitanije iz rubrike