Autoglas
BRUŠENJE DIJAMANTA

Vozili smo: Toyota Yaris
Objavljeno 23. svibnja, 2017.
Kod redizajnirane Toyote Yaris odmah je uočljiv odličan 1,5-litreni motor

Yaris ne dolazi u novom izdanju, nego je aktualni model temeljito obnovljen, tako da je mala Toyota dobila puno atraktivniji izgled uz dozu sportskog duha.

Naglasak je stavljen nadinamičan izgled, pri čemu su najveće promjene doživjeli prednji i stražnji dio vozila. U unutrašnjosti je u središtu pozornosti 4,2-inčni ekran, a plastične su površine istaknutije, proizvedene od nešto tvrđeg materijala. Novi 1,5-litreni VVT-iE motor sa 111 KS jedan je od najnaprednijih manjih benzinskih agregata, koji svojim karakteristikama znatno efikasnije iskorištava energiju benzina, a on je svakako i nova osnova za hibridne kombinacije, kojih u Toyoti ne nedostaje.

U ponudi će zamijeniti već vremešni stroj od 1,33 litre i snage 99 KS. Preostali motori iz ponude nisu se mijenjali. Tu su i dalje 1-litreni benzinac VVT-i sa 69 KS, kao i 101 KS snažan hibrid. S obzirom na to da je njihova potrošnjavrlo niska, prosječno manja od pet litara, postaje potpuno jasno zbog čega se nije uvodilo dizelske agregate, kojima se k tomu u zapadnoeuropskim zemljama pripremaju stroži trošarinski zakoni. Ipak, u ponudi i dalje ostaje 1,4-litreni D-4D turbodizelaš s 90 KS.

Ono što je također od velike važnosti i zaslužuje svaku pohvalu jest činjenica da će svi Yarisi modelske godine 2017. serijski imati ugrađen sustav naziva Safety sense, što uključuje automatsko kočenje pri pojavi opasnosti u gradovima, automatsku promjenu dugih i kratkih svjetala, indikator optimalnog stupnja prijenosa, kao i detektor prometnih znakova. Prodaja obnovljenog Yarisa već je krenula, a početna cijena modela s trojim vratima s 1-litrenim benzincem obujma od 69 KS je 83.200 kuna. Turbodizelaš s 90 “konja” u osnovnom paketu opreme i s trojim vratima stoji 111.900 kuna.

Mato PAVLIČEVIĆ
SVE MANJE DIZELAŠA

Kako smo mogli zamijetiti, jedna od najvećih globalnih automobilskih kuća polako odustaje od dizelaša. Posebno je to vidljivo u manjim klasama, te prednost daje potentnimbenzincimaili hibridima kojima su osnova isti ti benzinski motori.

83.200

kuna početna je cijena 1-litrenog benzinca s trojim vratima

111.900

kuna početna je cijena turbodizelaša s 90 KS i trojim vratima

Možda ste propustili...

CX-80 UDOBNOST, PRAKTIČNOST I SVESTRANOST

Nova perjanica Mazde sa 7 udobnih sjedala

ODLIČAN POTEZ ORGANIZATORA VRHUNSKE UTRKE

Hrvatski rally veterani na WRC-u