Mozaik
HRVATSKI BREND AGJAMAL

Od Maldiva preko Milana do Miamija
Objavljeno 27. ožujka, 2017.

Malo je hrvatskih poduzetnica koje do svoje tridesete godine uspiju “pokoriti svijet”, a upravo to ide za rukom vlasnici brenda Agjamal – linije beach party kupaćih kostima, poduzetnici Martini Kuntić (29), magistrici ekonomije iz Križevaca, vlasnice tvrtke Dimora d.o.o.

Njezina prošlogodišnja kolekcija Tropical Glow 2016./2017. - ručno rađenih, unikatnih i vrlo raskošnih beach party kupaćih kostima na američkom je tržištu osvojila brojne tržišne simpatije, ali i privukla pozornost američkih investitora te poznatih američkih fashion huntera, koji kupuju i/ili predlažu odjeću za velike zvijezde svjetske glazbene i glumačke scene. Među prvima njezine “krpice” zapazili su i fashion hunteri poznatih pjevačica J.Lo i Beyonce, što je odlična uvertira u predstavljanje nove kolekcije kupaćih beach party kostima Agjamal za 2017.

- Doista sam sretna što je moj rad izazvao takvo zanimanje, ali i dao mi poticaj globalno nastaviti promociju hrvatskog brenda Agjamal, koji sam kreirala. S namjerom spojiti sve što mogu s predznakom hrvatskog, ali povezujući to s globalnim tržišnim trendovima, angažirala sam kao promotoricu ovogodišnje kolekcije Sonju Kovač, poznatu blogericu, te instagram-influencericu. To je odličan spoj što naša zemlja može ponuditi kroz poduzetništvo, dizajn, društvene mreže i sadržaje na novim komunikacijskim tehologijama, a s ciljem da promoviram kolekciju Agjamal kupaćih beach party kostima za ovu sezonu – objasnila je Martina Kuntić s početkom globalne promocije njezina brenda i ovogodišnje kolekcije.

Prva snimanja kolekcije za 2017., koja se još više odlikuje inovativnim kreacijama kupaćih kostima ukrašenih brojnim cirkonima, blještavim bojama i dezenima, bilo je na Maldivima, u nazočnosti Sonje Kovač. Nova kolekcija jako je seksepilna, senzualna, puna blještavila te posebno pogodna za zabavne i noćne sadržaje na otvorenom prostoru.

- Volim modu, pratim modu, živim modu – kako onda da ne stanem u službu predivne kolekcije Agjamal, koja oslikava i jest sve ono što ja jesam i što želim biti – jedinstveno, inovativno, ženstveno, sa stilom, ali prije svega uporabljivo, tj. nešto što kad kupiš – iznova nosiš i nosiš i kao da ne želiš izići iz toga. Dodatni poticaj mi je bila i sama Martina Kuntić, koja ima viziju, te ju je pretočila u uspješan poslovni projekt, ne samo za Hrvatsku nego i za cijeli svijet. A kad nešto tako veliko dođe iz tako male države poput Hrvatske, to zaista zaslužuje svaku pohvalu i potporu. Zato brend Agjamal ima moju podršku – objasnila je blogerica Sonja Kovač.

Ovogodišnja kolekcija predstavljena je i u Milanu, među svjetski poznatim kreatorima, a nastavak tržišnih aktivnosti planira se za nekoliko mjeseci u američkom Miamiju.

- Zahvaljujući mnogim kontaktima koje sam ostvarila za poslovnu suradnju preko Bare, gdje već sada traže moje kupaće kostime, vjerujem da ću nastaviti taj uspjeh i osigurati značajniji izvoz na američko tržište. Promociji kupaćih kostima Agjamal u SAD-u svakako će pomoći i činjenica da su moje kupaće kostime ocijenili zanimljivima i fashion hutneri zvijezda poput J.Lo ili Beyonce - ocijenila je Kuntić, koja je pokrenula vlastitu tvrtku prije nešto više od godinu i pol dana, ponukana i ohrabrena pozitivnim komentarima na vlastite kreacije svečanih haljina koje je kreirala prvo za sebe, a zatim i za svoje prijatelje i rodbinu. Nakon neuspješne potrage za poslom nakon što je diplomirala, ova samozatajna, ali vrlo kreativna poduzetnica odlučila je nezaposlenički status zamijeniti pokretanjem vlastite tvrtke. Samozapošljavanjem je otvorila vlastito radno mjesto u smjeru dizajniranja, prvo svečanih večernjih haljina, a zatim kupaćih kostima te casual odjeće. J.Kn.

Najčitanije iz rubrike