Autoglas
VOZILI SMO: VW GOLF 7 1.0 TSI

“Sedmica”: Novo poglavlje Golfa koji pršti od snage
Objavljeno 28. ožujka, 2017.

Volkswagen je opet napravio više nego odličan posao i predstavio novi Golf 7 koji bi po količini tehnološke opremljenosti mogao biti i - osmica! Oduševio nas je novi 1,0-litreni TSI motor koji radi uglađeno i mirno kao da uopće nije riječ o motoru s tri cilindra. Osim finog, tihog i uglađenog rada, majušni 1,0-litreni „turbak“ pršti snagom. Iako je teško povezati motor tako malog obujma i snage, to je uistinu tako. Čak 110 KS na raspolaganju bit će za veliku, veliku većinu vozača i više nego dovoljna. Od semafora do semafora malo tko će vas uhvatiti, a na autocesti do 150 km/h novi Volkswagen Golf 1.0 TSI povući će bez poteškoća.

Informacije radi, ubrzanje do 100 km/h Golf hvata za 9,7 sekundi, a može pojuriti nešto iznad 200 km/h. Elastičnost ovog motora je isto tako odlična, a vrtnju do visokih 7000 okretaja Golf će ostvariti u treptaju. Potrošnja je malih pet litara u kombiniranim uvjetima vožnje. Ovom brojkom može se pohvaliti tek pokoji „dizelaš“, a za „benzince“ baš i nismo sigurni. Ako ste oprezni, neće vas iznenaditi ni brojka od kakvih 4 i nešto litre. Jedan je zaključak – TSI je novi TDI. Vozi se fantastično, troši malo, a poznavajući Volkswagen Golf, očekujemo i visoku pouzdanost. Bit će samo pitanje vremena kada će to vozači prepoznati. Mi već definitivno jesmo.

Unutrašnjost nove “sedmice” je blago osvježena i, karakteristično za Golf, nudi pregršt prostora. Spojevi i kvaliteta materijala su odlični i po mjeri kupaca Volkswagena, a neke zamjerke teško je naći. Ono što je bitno novo u unutrašnjosti je tehnologija. VW Golf donosi u osnovnoj izvedbi adaptivni tempomat, upozorenje na vozilo ispred, senzore za parking sprijeda i straga, a kao dodatna oprema tu su fantastični virtualni kokpit te golemi centralni zaslon osjetljiv na dodir kao dio info-zabavnog sustava. Navigacija, telefon, informacije o vozilu, multimedija, radio, sve je tu na dodir prsta. Količina opreme i tehnologije koju novi Golf može donijeti uistinu je impresivna.

Izvana malo je toga novog. Tek oni malo bolji poznavatelji primijetit će drukčije stilizirana prednja svjetla i prednji kraj te novosti sa stražnje strane na kojem treba izdvojiti efektne žmigavce poznate s Audijevih modela. Novost su i serijska LED dnevna svjetla te ona stražnja.

Cijena novog Golfa 7 starta već od nešto ispod 130.000 kuna, a dodatnom opremom, motorima i brojnim opcijama ova cijena može znatno porasti. Naš testni model tako je dosegnuo čak 180.000 kuna. Međutim, nas je novi Volkswagen Golf privukao i definitivno našao opravdanje za uloženi novac, a poznavajući kultni status ovog automobila kod naših kupaca, sigurni smo da će slično razmišljati mnogi. Samo imajte na umu pogledati TSI umjesto TDI.

Marin REŽIĆ