Objavljeno 28. veljače, 2017.
Za mnoge vozače Road King predstavlja klasični Harley-Davidson motocikl za putovanja. Riječ je o dizajnu koji odolijeva vremenu, a korijene vuče još iz 1949. kada se prvi model iz linije s oznakom FL našao na autocestama. Za 2017. Harley-Davidson pripremio je Road King Special, motocikl koji zrači odvažnim novim stavom i mnogo mračnijim obilježjima. Spušteni dizajn odašilje svježu, suvremenu energiju s ulica i pretvara je u nešto što izgleda posve drukčije.
“Okupan” u crnoj boji s mišićavim motorom Milwaukee-Eight od 1750 cm3, izgled novog Road Kinga vodi liniju Harley-Davidsona u dramatičnom novom stilskom smjeru, naglašavajući modernu perspektivu klasičnog modela Road King. Ovjes odgovara stilskim promjenama i nadogradnji motora. Novi unutarnji dijelovi vilica imaju poboljšanu kontrolu amortizera, a stražnji amortizeri potpuno su redizajnirani uz hidrauličku prenapregnutost opruge (umjesto zraka).
Mračniji prednji kraj uz masivno sjajno crno prednje svjetlo zaštitni je stilski element Road Kinga Special, dodatno naglašen nedostatkom standardnog vjetrobranskog stakla. Novom stavu pridonosi i mini ape ručka, visoka 23 cm i široka 3 cm, koja omogućuje vozaču agresivno držanje na motociklu koji je također udoban i za duge vožnje. Štitnik motora, ručka i ručne komande, retrovizori, žmigavci, poklopci motora, poklopac filtra zraka, prigušivači i štitnici ispušnog sustava na Road King Specialu također imaju crne površine. Krom je zadržan samo na pojedinim ključnim sastavnicama motora – donjim elementima poklopaca ventila, cijevima i sklopovima ventilskih podizača radi naglašavanja V-Twin oblika motora Milwaukee-Eight.
Novi sjajnocrni Turbine kotači od lijevanog aluminija uključuju 19-inčni prednji kotač uz niskoprofilni branik. Na stražnjoj strani izdužene bisage prostiru se preko prigušivača, čime se stvara privid da motocikl potpuno dodiruje tlo bez smanjivanja hoda amortizera. Stražnji dio sadrži umetke koji popunjavaju prostor između bisaga i stražnjeg branika, a nisko postavljen modul za registracijsku oznaku upotpunjuje čvrste, niske linije stražnjeg kraja.
Milan BUGARIĆ
VEĆA SNAGA PRETJECANJA
Motor Milwaukee-Eight omogućuje bolji odaziv na gas, veću snagu pretjecanja, čišći zvuk, mirniju vožnju i više osjećaja koje vozači očekuju od pogonskog sustava motocikla za putovanja. Road King Special prvi je model koji ima Milwaukee-Eight sa posve crnim premazom motora. Uz povećani obujam, motor Milwaukee-Eight ima viši omjer kompresije te cilindarske glave s četiri ventila po glavi uz 50 % veći kapacitet usisnog i ispušnog protoka. Motor Milwaukee-Eight 107 ubrzava 11 % brže od ubrzanja od 0 do 96 km/h, što je poboljšanje jednako dvjema ili trima duljinama motocikla, te 11 % brže od ubrzanja od 96 do 128 km/h u najvišem stupnju prijenosa.