Autoglas
ČISTA PETICA

Vozili smo: Peugeot 308 1.6 BlueHDi EAT6 Allure
Objavljeno 7. veljače, 2017.

U Peugeotu itekao dobro znaju da se na staroj slavi ne živi pa svoj nagrađivani model 308, koji je 2014. bio Europski automobil godine, sustavno osvježavaju i nadograđuju. Na tjednom testu sjeli smo za upravljač Peugeota 308 1.6 BlueHDi EAT6 Allure.

Već na prvu osjetili smo malo tvrđi ovjes, što nas je odmah povuklo na smioniju vožnju (u granicama dopuštenog, naravno). Ispod haube smješten je dizelaš BlueHDi sa 120 konjskih snaga koji daje sve što većina vozača poželi. Čak je i s osnovnom opremom odličan u zavoju, a pretjecanje sporijih vozila odrađuje bez problema. Odličan osjećaj nije nas napustio ni na autocesti. Od nula do stotke treba mu 11,9 sekundi. Što se tiče udobnosti, Francuzi s tim nemaju problema, jer su sjedala ugodna za vožnju pa čak i kada se oko 300 kilometara odveze u “jednom komadu”. Što se tiče komfora, više ga imaju vozač i suvozač, dok je stražnja klupa korektno napravljena, dovoljno da se na nju mogu smjestiti tri odrasle osobe.

Vozača, kada sjedne na svoje sjedalo, očekuje sportski mali upravljač s dovoljno osnovnih prekidača (uključujući i tempomat koji je spas na autocesti). Kod testiranog 308 odmah smo dobili dojam da je središnja upravljačka ploča napravljena baš kako treba, bez suvišnih prekidača koji znaju dominirati u nekim modelima. Peugeot 308 došao je s automatskim 6-stupanjskim mjenjačem koji je cijelo vrijeme testa radio besprijekorno.

Masa testnog 308 iznosila je 1340 kilograma, što je 280 kilograma više od modela s osnovnom opremom. Unatoč povećanoj masi slobodno možemo reći da je Peugeot 308 štedljivi dizelaš, jer je prosjek potrošnje goriva na testu bio svega 5,3 litre na 100 km. Preglednost je mnogo bolja, što je normalno, prema naprijed, a kod isparkiravanja u “rikverc” tu je 9,7-inčni zaslon osjetljiv na dodir, stražnji parking senzori i kvalitetna stražnja parkirna kamera. Ako vozite po “cmoljavom” kišnom vremenu nije na odmet prebrisati leću kamere koja se nalazi ispod registracijske pločice. S vožnjom zadovoljni, s udobnošću također, kao i štedljivošću, a jedini “ali” upućujemo cijeni koja je - 177.183 kune za opremu Allure, a kada dodamo dodatnu opremu to raste na 192.597 kn. Brojka je poprilična, no kvaliteta ima svoju cijenu. Prema viđenome na cesti brojni kupci 308-ice upravo traže tu kvalitetu. Pa koliko košta, košta...

Milan BUGARIĆ

Dimenzije4250/1860/1450

Mjenjačautomatski, 6 stupnjeva

Snaga88kW/120 KS pri 3500 o/min

Masa1350 kg

Gume225/45 R17

Prtljažnik420/1228 litara

Najveća brzina194km/h

Potrošnja na testu5,3l/100km

PONUDA KOJA SE NE PROPUŠTA

Peugeot 308 (kao i model 208), u veljači je u ponudi s vrhunskim uvjetima financiranja uz Peugeot Financiranje i Optiway produženim jamstvom od 4 godine. Riječ je o ograničenoj količini modela sa zaliha koji su odmah dostupni za isporuku. Tu su i vrhunski uvjeti financiranja uz akcijsku kamatu od 2,08 % u eurima za Peugeot 208 i akcijsku kamatu od 3,08 % za Peugeot 308 u eurima ročnosti do najviše 96 mjeseci. Svi kupci na poklon dobivaju četiri godine/80.000 km besplatnog Optiway produženog jamstva, što ovu ponudu čini iznimno atraktivnom. Također, kupci imaju mogućnost kupiti Peugeot 308 uz fiksnu godišnju kamatnu stopu u kunama od 0 % putem financijskog leasinga u trajanju od 24 mjeseca po modelu 33 %-33 %-33 %. Plaća se 33 % iznosa na početku financiranja, 33 % po isteku 12 mjeseci te preostalih 33 % nakon 24 mjeseca uz 0 % kamatnu stopu. Istovremeno, kupci na poklon dobivaju policu autoodgovornosti i kasko osiguranja u prvoj godini korištenja.

Možda ste propustili...

JANICA KOSTELIĆ SUVOZAČICA DVOSTRUKOG POBJEDNIKA WRC RALLYJA CROATIA

Prvakinja asistirala - prvaku