Autoglas
TREĆA SREĆA

Vozili smo: Hyundai i30
Objavljeno 24. siječnja, 2017.

Pomno smo slušali potrebe kupaca pa smo stvorili automobil za svakoga. Nova generacija i30 naš je DNK europskog automobila: pristupačan, vizualno atraktivan, s inovativnim tehnologijama i odličan u vožnji - komentirao je Jochen Sengpiehl, potpredsjednik marketinga u Hyundai Motor Europi.

Dizajniran u tehničkom centru Hyundai Motor Europe u Rüsselsheimu, proizveden u Nošovicama, u Češkoj, te testiran na Nürburgringu, novi i30 izgrađen je na infrastrukturi koju Hyundai Motor u Europi razvija tijekom posljednjih 25 godina. U konačnici, to ima za cilj nastaviti uspjeh prijašnje dvije generacije koje su na Starom kontinentu od 2008. prodane u više od 800.000 jedinica.

Potpuni zaokret

Dizajn predstavlja zaokret od 180 stupnjeva u odnosu na prethodnika. Nova generacija ima karakterističnu “kaskadnu” prednju masku, okomita LED dnevna svjetla te maglenke neprimjetno integrirane u usisnike zraka. Skladnim proporcijama, kratkim prednjim i stražnjim prevjesima, dugom haubom i suženom siluetom krova, automobil dobiva sportski izgled.

Ulaskom u kabinu dobijate dojam elegancije i osjećaj prostranosti. Kao da ste za u klasu većem automobilu. Jedina zamjerka interijeru odnosi se na tvrdu plastiku ispred mjenjača, gdje se nalazi pretinac, na kojem će sigurno ostaviti trag ključevi, mobiteli ili kovanice. Drugih zamjerki nismo našli. “Lebdeći” opcijski 8-inčni zaslon, osjetljiv na dodir, integrira sve navigacijske, medijske i mogućnosti povezivanja. Novi višefunkcionalni trokraki upravljač omogućuje jednostavan i intuitivan rad svih funkcija kroz ergonomski postavljene kontrole rada i može biti grijan.

Novi i30 nudi obilje prostora za putnike i prtljagu. Osjećaj prostora poboljšan je opcijskim panoramskim staklenim krovom koji omogućava naginjanje ili klizno otvaranje. Tu je i solidan prtljažnik volumena 395 litara koji se može povećati do 1300 litara s preklopljenim stražnjim sjedalima. Praktičnost je poboljšana s praktičnom dvostupanjskom podnicom prtljažnika te otvorom za skije u stražnjem naslonu.

Motori

Novu generaciju ovog sjajnog kompakta pokreće niz malih benzinskih i dizelskih turbomotora. Za početak, u ponudi su tri benzinca i jedan dizelski motor u tri verzije, ovisno o snazi. Svi standardno dolaze s integriranim Stop i Go (ISG) sustavom za povećanje učinkovitosti. Početak ponude čini poznati nam četverocilindrični atmosferski motor 1.4 MPI sa 100 KS, dok je iznad njega novi 1.0 T-GDI, trocilindrični turbomotor sa 120 KS i 171 Nm okretnog momenta te minimalnom potrošnjom od 4,5 litara i emisijom CO2 od 103 g/km. Vrh benzinske ponude je 4-cilindrični 1.4 T-GDI turbobenzinac sa 140 KS i 242 Nm. Minimalna potrošnja je 4,8 litara uz emisiju od 109 g CO2/km. Turbodizel je 1.6-litarski 4-cilindrični dostupan s tri stupnja snage: 95, 110 i 136 KS uz okretni moment od 280 Nm ili 300 Nm (‘high power’ verzija s mjenjačem DCT). Potrošnja goriva i emisije CO2 kod turbodizela kreću se od 3,4 l/100 km i 89 g/km naviše. Motori su upareni sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem (6MT), ili 7-brzinskim automatikom s dvostrukom spojkom (7DCT).

I za kraj, ono nama u Hrvatskoj najvažnije, paketi opreme i cijene. Hyundai Hrvatska zasad neće imati baznu, očupanu opremu, nego kreću od srednjeg paketa Comfort. On sadrži sigurnosne sustave, ručni klima-uređaj, potpuni električni paket, putno računalo, radiosustav s komandama na upravljaču, četiri zvučnika, USB utorom i Bluetoothom, tempomat, kožom presvučeni upravljač i ručicu mjenjača i djeljivu stražnju klupu. Paket Style bogatiji je za električne podizače stakla straga, kromirane ručice vrata, 16-inčne aluminijske naplatke i kromiranu prednju masku. Cijene benzinskih modela trebale bi se kretati od 114.990 kuna naviše, dok cjenik dizela kreće od 129.990 kuna naviše.

Iz Marbelle: Mato PAVLIČEVIĆ
Sigurnost kao imperativ

Kočenje je optimizirano povećanim promjerom diskova koji je sprijeda sada 288 mm i omogućuju vozaču snažniju silu kočenja čak i kad su vrući. Novi i30 ima najnovije aktivne sigurnosne značajke u skladu s najvišim europskim standardima sigurnosti. To su Autonomno naglo kočenje sa sustavom upozorenja (standard), Smart Cruise Control, Blind Spot Detection, stražnja upozorenje na bočni nalet (Traffic Alert), sustav nadzora vozne trake (standard), i nadzor dugog svjetla. Novo u ponudi Hyundaija je sustav upozorenja vozača na umor.

Novi obiteljski imidž

"Naši dizajneri, vođeni strašću i entuzijazmom, donose ponos i radost vlasnicima Hyundaija. Taj novi duh možete osjetiti u novoj generaciji modela i30!", objašnjava Peter Schreyer, predsjednik i glavni dizajner u Hyundai Motor Group. "S novom generacijom i30 uvodimo našu novorazvijenu prednju masku, mi to zovemo kaskadna rešetka. Ona će postati novi prepoznatljivi element identiteta Hyundaija".

Možda ste propustili...

TALIJANSKA POLICIJA POHVALILA SE SA NOVIM "KONJEM U SVOJOJ ERGELI"

Lamborghini Urus za policajce

JANICA KOSTELIĆ SUVOZAČICA DVOSTRUKOG POBJEDNIKA WRC RALLYJA CROATIA

Prvakinja asistirala - prvaku

ODLIČAN POTEZ ORGANIZATORA VRHUNSKE UTRKE

Hrvatski rally veterani na WRC-u