Ekonomija
UZ MEĐUNARODNI DAN VOZAČA I MEHANIČARA

Pandurević: Putnici su na prvom mjestu, a vožnja se prilagođava uvjetima na cesti
Objavljeno 16. siječnja, 2017.

Dan 15. siječnja obilježava se u svijetu i kao Međunarodni dan vozača i automehaničara. Stoga se prema ovome datumu s posebnim poštovanjem odnose i u osječkom Panturistu. To više jer jedan su od vodećih nacionalnih prijevoznika. Među 178 vozača i 13 mehaničara te osam djelatnika ostalih struka poput električara i limara, koliko ih je u sastavu Panturista, o imidžu svoje tvrtke i svoje struke kroz svakodnevno obavljanje svojih dužnosti brinu se i Davor Pandurević i Tihomir Popović. Prvi je vozač, drugi automehaničar.

Za Pandurovićem je dvadesetogodišnje iskustvo u Panturistu. Zanimljivo je da je i njegov otac Maksim kao vozač zaradio mirovinu u Panturistu, a vozač je i njegov brat, radi u osječkom Gradskom prijevozu putnika.

Padurević u Panturistu uglavnom vozi na čarter-linijama. Osim toga, sudjeluje u regrutiranju mladih vozača, a unutar tvrtke radi i kao vozač instruktor. Zanimalo nas je kako se vozači nose sa stalnim teretom vremena – krenuti i na cilj stići u planiranom roku.

- Važno je krenuti na vrijeme, a vožnja se potom prilagođava uvjetima na cesti. I nema druge tajne - ne skriva Pandurević.

I Popović kao automehaničar u Panturistu za sobom ima trinaestogodišnji radni staž. I on je mentor mlađim kolegama i učenicima na stručnoj praksi. Pomalo provokativno pitamo ga koliko su mehaničari za razliku od vozača koji ipak vide svijeta, „osuđeni“ samo na zatvorene zidove radionice. I odmah bivamo demantirani.

- U organizaciji putovanja u kojima naša tvrtka sudjeluje s više autobusa na put obvezno ide i servisni tim - kazuje Pandurević. No, naglasio je da Panturist djeluje u okrilju Arriva Deutsche Bahn grupacije i s obzirom na to mogućnosti za intervenciju daleko su veće. Obojica, baš kao i njihovi kolege, svjedoče o stalnom tehnološkom napretku i inovacijama vezano uz autobusnu industriju. Dijagnostika motora i ostalih pogonskih dijelova obavlja se isključivo softverski, vozačka mjesta u novim autobusima nude udobna sjedala, automatske mjenjače... No, sve to je u službi – putnika.

Putnici i njihova sigurnost uvijek su na prvom mjestu, oni su na vrhu naše piramide, zaključuju Pandurević i Popović.

Valja navesti i kako je Popović najbolji govornik engleskog jezika u servisnoj radionici i među najboljim govornicima tog jezika u tvrtki. Ne čudi stoga što ni jedan dolazak stručnih edukativnih predavača iz Arrive ili odlazak u inozemstvo na usavršavanje ne prolazi bez i ovakvog njegova angažmana.

Dario KUŠTRO
Promijenio 13 trenera

Za najbolji dio svoje karijere Pandurević će bez razmišljanja izdvojiti vožnju nogometaša. Vozio je tako hrvatsku nacionalnu vrstu, ali i gostujuće reprezentacije kada su igrale u Osijeku. Ipak, još više je pod dojmom što je puno kilometara prešao kao vozač NK-a Osijek, pobrojio je kako se u tom razdoblju u osječkom prvoligašu promijenilo 13 trenera.

Možda ste propustili...

OD POČETKA TRAVNJA DO KRAJA LISTOPADA PLANIRANO OKO 758.000 LETOVA

Španjolski avioprijevoznici povećavaju kapacitete

PROGNOZE TRANSFORMACIJA KRIZE SE NIŽU JEDNA ZA DRUGOM I NE NAZIRE IM SE KRAJ

Zašto će se neke tvrtke u idućih šest godina ili spasiti ili uništiti?

PADA POTRAŽNJA ZA KEMIJSKIM PROIZVODIMA

Njemačka kemijska industrija je na dnu

Najčitanije iz rubrike