Sport
GODINA VELIKOG JUBILEJA

Veliko rođendansko slavlje: Za 70 godina kluba još više povećati članstvo
Objavljeno 14. siječnja, 2017.
Svečanost proslave biti će 27. veljače, a tijekom godine planirano je niz marketinških aktivnosti

Vezani članci

GRADSKI VRT

NK Osijek ne računa na Arsenića

Rezultatski uspon NK Osijek u prvom dijelu sezone svakako je najvažniji detalj koji zanima svakog njegova navijača. Od borbe za ostanak do one za Europu i trofej (Kup) stiglo se u samo desetak mjeseci, što je sigurno iznenadilo i najveće optimiste.

Više od 2500 pretplatnika

No, jasno je kako s time u Gradskom vrtu ne misle stati. To je tek prvi korak u reizgradnji kluba, koja je počela dolaskom novih vlasnika, a potrebna je na svim razinama. Među ostalima i u marketingu koji je godinama bio prepušten svojevrsnoj stihiji. Sada su i segmentu marketinških aktivnosti napravljeni pomaci, koje je istaknuo direktor marketinga osječkog prvoligaša Alen Nađsombat.

- Povećali smo broj godišnjih pretplatnika, kojih sada imamo više od 2500, što je mnogo veća brojka u odnosu na oko 1000 godinu prije te četiristitinjak dvije godine prije. Također, pokrenuli smo akcije učlanjivanja u bijelo-plavi klub te smo prešli brojku od 12.500 članova, kao i više od 100 poslovnih partnera. Uključili smo se u brojne akcije, poboljšali suradnju s drugim klubovima i udrugama u gradu, organizirali druženja s navijačima, pokrenuli novi web-site, izbrendirali vozni park, interno se organizirali, predstavili novi dres, sponzore... - nabrajao je Nađsombat brojne marketinške aktivnosti bijelo-plavih posljednjih mjeseci istaknuvši dvije koje su postale ključne u procesu rebrandinga kluba.

Pokrenimo grad i Osijek navija za Osijek nisu samo slogani, nego s njima osječki nogometni prvoligaš definitivno planira buđenje grada na Dravi u svim segmentima, od sportskog do gospodarskog.

- To nam je osnovna misao vodilja i pokretačka snaga cijelog pokreta. NK Osijek je preuzeo ulogu biti vodeći u gradu, pravi brand, ali pritom ne želimo zaboraviti ni ostale sportove. Želja nam je i da drugi budu dobri i uspješni. I ne samo sportski kolektivi. Upravo nam je cilj imati što veći broj lokalnih tvrtki s kojima želimo ostvariti poslovnu suradnju, na obostranu korist.

Neki su projekti potpuno zaživjeli, neki su tek pokrenuti, a u sljedećem će razdoblju pozornost pokloniti i “snimanju” uspješnosti te razvoju tih ideja.

- Sada smo uspostavili i stabilizirali neke od tih projekata, testiramo sve, kako bismo sljedeće sezone ono što funkcionira do kraja razvili i primijenili. To vrijedi i za naš marketinški odjel koji smo organizacijski i brojčano podignuli. Do kraja sezone uvest ćemo i nekoliko većih projekata, čime ćemo i zaokružiti ovu prvu sezonu.

Kampanja

Među tim projektima koji će dobiti veliku pozornost definitivno je i program obilježavanja velikog jubileja kluba, 70 godina postojanja. Svečanost će biti 27. veljače kada je osnovan NK Proleter, preteća današnjeg NK Osijek. Naravno, navijači priželjkuju i susret protiv renomiranog suparnika kao jedan od pratećih događaja proslave rođendana. Također, nastavit će se proces zbližavanja NK Osijek s navijačima i cijelom zajednicom, za što će biti pokrenute i velike marketinške akcije.

- Imat ćemo veliki projekt, baš pravu kampanju za povećanje broja članova i godišnjih pretplatnika za iduću sezonu. U cilju približavanja NK Osijek zajednici naglasak ćemo dati na radu s mladima i njihovu upućivanju u bavljenje sportom, i to ne nužno nogometom. Organizirat ćemo domaći i gostujući tjedan, ovisno o tome igramo li kod kuće ili na strani, kada ćemo uvijek imati neku aktivnost seniorske momčadi. Pratit ćemo školu nogometa te imati i posebnu emisiju, nešto poput NK OS TV - iznosio je dio planova direktor marketinga kluba iz Gradskog vrta, među kojima će biti i novi dres, za koji su već “pljuštale” pohvale.

No, on je u planu za novu sezonu, a ne već od proljeća, kao što su neki pomislili. Zato bi već u sljedećim mjesecima svi navijači trebali imati još veći izbor artikala s klupskim obilježjima, čija će dostupnost biti i “uživo” i preko interneta. I dodatno poboljšanje web-usluga sigurno će razveseliti navijače te omogućiti im brži i lakši pristup raznim informacijama.

- 'Lansiranje' novog sitea i podizanje njegove razine te poboljšanje komunikacije preko društvenih mreža prvi je korak. Već od proljeća planiramo dodatno obogatiti našu web-stranicu, gdje će se moći pogledati svi detalji oko naših utakmica (sastavi, strijelci, tablice...), pa čak i mlađe kategorije. Želimo da klupska web-stranica bude središte svih informacija koje ćemo dijeli i preko društvenih mreža - pojasnio je Nađsombat, istaknuvši kako je za uspjeh marketinških aktivnosti nužna bila sinergija s momčadskim rezultatima.

Još nas dosta noviteta iz osječkog prvoligaša očekuje u sljedećem razdoblju. Poradit će se i na animaciji navijača izvan Osijeka, pokrenuti dodatne aktivnosti i korist za partnere i godišnje pretplatnike, nastaviti raditi na imageu i vizualnoj prepoznatljivosti kluba, promicati urbanu kulturu poput grafitiranja bijelo-plavog grada... Sve su to detalji koji će sigurno pridonijeti još boljoj povezanosti kluba s navijačima, što bi uz nastavak rezultatskog uzleta trebalo donijeti još brži i veći rast prvoligaša iz Gradskog vrta.

Goran ROGULJIĆ
Poznati suparnici u Španjolskoj

Osijek će na drugom dijelu priprema u Španjolskoj imati šest umjesto prvobitno planiranih pet provjera, a riječ je pretežno o vrlo jakim i respektabilnim klubovima. Prvi suparnik bit će 29. siječnja Lokomotiv Moskva Vedrana Ćorluke, 1. veljače na redu je ogled s praškom Slavijom, 4. veljače ogled protiv ruskog Rubina iz Kazana, a 7. veljače protiv kluba još jednog hrvatskog reprezentativca te bivšeg bijelo-plavog kapetana - Dynama Kijev Domagoja Vide. Tri dana poslije (10. veljače) Osječani će snage odmjeriti s vodećom momčadi ruskog prvenstva Spartak Moskvom, a posljednja utakmica je 11. veljače protiv Puškaša.

Alen Nađsombat

direktor marketinga NK Osijek

Imat ćemo veliki projekt, pravu kampanju za povećanje broja članova i godišnjih pretplatnika za iduću sezonu. U cilju približavanja NK Osijek zajednici naglasak ćemo dati na radu s mladima

KOHORTA SE UKLJUČUJE U PROSLAVU

U obilježavanje velikog jubileja svoga kluba već su se i uključili navijači, posebno Kohorta. Ovih dana snimljena je i pjesma „Ti si nama sve“, koju je napisao i uglazbio David Mikić uz pomoć Andreja Paulusa, Ivana Lončara i Žolta Vačore, a snimljena je u Loš Utjecaj Studiju, uz finalni miks i produkciju Srđana Stojnovića „Srkee“. No, to je tek početak premda iz Kohorte zasad ne otkrivaju detalje.

- Sljedeći tjedan sastat ćemo se s ljudima iz kluba, dat ćemo i neke svoje prijedloge. Imamo želju organizirati i neke događaje u samom gradu. Što se tiče proslave na utakmici, naš bi prijedlog bio da to bude 3. ožujka, kada Osijek igra s Hajdukom, jer će to biti baš u tjednu kada je i rođendan kluba - rekao je Ivica Polih - Ita iz udruge Kohorta. K.L.

NK OStv

U PLANU JE POKRETANJE POSEBNE EMISIJE

27. veljače 1947 godine spajanjem društava Slavonije i Bratstva nastao je Proleter, koji se smatra pretečom NK Osijek

Najčitanije iz rubrike