Objavljeno 13. siječnja, 2017.
Drugo i dopunjeno izdanje odlične, zanimljive i korisne knjige „Moć uvjeravanja“ autorice Mirele Španjol Marković predstavljeno je 15. prosinca 2016. pred brojnom publikom, većinom studentima, na Odjelu za kulturologiju Sveučilišta u Osijeku.
Nakon što su okupljene pozdravili Vladimir Ham, zamjenik gradonačelnika Osijeka, i Tomislav Levak, suorganizator promocije i asistent s Odjela za kulturologiju, urednik knjige i moderator Saša Drinić predstavio je knjigu. „Drugo, nadopunjeno izdanje ulazi još dublje u tematiku javnog nastupa i donosi aktualne primjere iz političkog, poslovnog i medijskog svijeta. Knjiga je to u kojoj će odgovor na mnoga pitanja pronaći svatko tko je ikada stao pred publiku s namjerom da joj prezentira svoju ideju, proda, informira ili uvjeri. Ili će to tek učiniti“, istaknuo je Drinić koji je zahvalio domaćinima s Odjela za kulturologiju.
Uslijedio je njegov duhovit i informativan razgovor s autoricom te ostalim promotorima – Davorom Brmežom, direktorom centra Grand auto Osijek, i Domagojem Marinićem, direktorom Zračne luke Osijek. U jednosatnom razgovoru dotaknuli su se niza zanimljivih tema, kao što su: kako djelatniku reći da je otpušten, kako se najbolje prezentirati u javnosti, koje su sličnosti i razlike glumaca i političara u javnim nastupima i slično. Sugovornici su otkrili niz poučnih primjera iz prakse i odgovorili na niz pitanja. Predstavljanje je zaključeno s dva korisna savjeta za kvalitetan javni nastup i uvjeravanja: budite autentični i uvijek, ako je to moguće, govorite istinu.
(Ivana Rab Guljaš)
Mirela Španjol Marković
Mirela Španjol Marković vodeća je hrvatska stručnjakinja za govorništvo i poslovnu komunikaciju. Znanje o jeziku i govoru stečeno na studiju germanistike i fonetike u Zagrebu dodatno je usavršila boraveći kao gost-docent na Odsjeku za retoriku, Neuphilologische Fakultat u Tübingenu. Praktično se kao mentorica i trenerica javnim nastupom i coach govorništvom bavi već više od 20 godina. Iskustva u radu sa stotinama poslovnih ljudi, studenata, menadžera i poduzetnika u okviru tvrtke Ciceron komunikacije, koju je osnovala 2004. godine, sublimirala je u ovoj knjizi, čije je prvo izdanje prodano u više od 5000 primjeraka.