Objavljeno 7. prosinca, 2016.
Sada je posve jasno zašto je u Tvrđi, na njezinom glavnom trgu, sagrađena replika pješačkog mosta od boca Coca-Cole.
Coca-Colin sustav u Hrvatskoj, tvrtka Zumbotel i Grad Osijek, pokrenuli su projekt osvjetljenja pješačkog mosta, jednog od prepoznatljivih simbola našeg grada.
Svi Osječani, gosti našeg grada i, naravno, mještani bliže okolice, pozvani su prikupljati čepove Coca-Colinih boca i odlagati ih na posebno označena mjesta u 800 trgovina. Kada se prikupi 108.048 čepova, što odgovara broju stanovnika Osijeka iz posljednjeg popisa stanovništva iz 2011. godine, krenut će se u tehničke pripreme realizacije osvjetljenja mosta.
- Coca-Cola redovito pokreće i podržava projekte kojima želi pridonijeti lokalnim zajednicama i unaprjeđenju njihovih sadržaja. Osvjetljenje pješačkog mosta jedan je od takvih projekata - pojasnio je na jučer održanoj konferenciji za novinare Stjepan Petrović, predstavnik tvrtke Coca-Cola HBC Hrvatska.
Saša Pajdić, predstavnik tvrtke Zumbotel, austrijske tvrtke specijalizirane za sustave rasvjetnih rješenja, otkriva kako je procjena da će novi sustav rasvjete biti vrijedan više od milijun kuna i da je realno očekivati kako će do proljeća prikupiti zadani broj čepova.
- Mogu najaviti tek kako će rasvjeta mosta biti interaktivna s događanjima u gradu, primjerice ako NK Osijek tog dana igra utakmicu, most će biti u plavo-bijelim bojama - otkriva nam detalje Pajdić. Akcija ima i svog veleposlanika, a to je Robert Seligman, osječki gimnastičar.
- Cilj je još više prepoznatljivima učiniti znamenitosti Osijeka, zbog čega sam odlučno prihvatio ovu inicijativu i najavljujem kako ću isto učiniti ako se i ostali jaki poslovni subjekti odluče na razvoj lokalne zajednice sukladno današnjem primjeru - istaknuo je naposljetku gradonačelnik Vrkić. A osječki most našao se i na etiketi male bočice Coca-Cole. D. Kuštro
ČESMA PRVA, MOST DRUGI
Pješački most napravljen je od ukupno 5000 bočica. On će u Tvrđi biti stacioniran do kraja godine, a potom se do trenutka osvjetljenja mosta seli na Trg Ante Starčevića. Ovo je drugi nacionalni znamen koji je Coca-Cola napravila od “svojih” boca. Prva je, u obliku Onofrijeve česme, sagrađena u Dubrovniku.