Autoglas
BORBA ZA KUPCE

Premijera: Ford Fiesta
Objavljeno 6. prosinca, 2016.
Ford će se s Fiestom “potući” s konkurentima, Polom i Citroenom C3

Kada je početkom prosinca predstavio novu Fiestu, postalo je jasno kako se Ford, u želji privlačenja novih kupaca, odlučio ostvoreno “potući” s konkurentima, prije svega s VW Polom i Citroenom C3. Riječ je o novoj generaciji najprodavanijeg modela Forda u Europi. Prikazane su obje verzije - s tri i pet vrata, luksuzini model s oznakom Vignale, te prvi put “cross” izvedba, namijenjena vožnji po svim terenima.

Ford Fiesta Titanium ima drugačiju kromiranu rešetku hladnjaka i jednostavnije branike, dok opcija Active ima plastičnu zaštitu karoserije, te nešto drugačiju rešetku hladnjaka. Od tla je podignuta za 15-20 milimetara u odnosu na ostale opcije. Fiesta Vignale ističe se pak unikatnim 18-inčnim naplacima, panoramskim krovom i luksuznim detaljima. Sportaš ST-Line ima kožom presvučena sjedala i upravljač ravnim donjim dijelom.

Nova Fiesta je bazirana na modificiranoj Fordovoj Global B platformi. U odnosu na prethodnika, nova Fiesta je niža i šira, a ima detalja koji ga vežu za veći Fordov model Focus. To je crna rešetka hladnjaka, crni spojler u dnu branika i izrazito zakošena prednja svjetla. Petovratna Fiesta duže je za 71 milimetar od prethodnog modela (ukupno 4040 mm), a šira za 12 mm (1734 mm). Za četiri milimetara duže je i međuosovinski razmak (2493 mm). Sva ova povećanja rezultirtaju činjenicom da je nova Fiesta prostranija, a ima i 16 mm prostora više za koljena. Prtljažnik je pristupačniji, a zapremina mu je 290 litara.

Novitet u agregatu je 1,0-litreni EcoBoost motor, koji će biti prvi trocilindarski agregat na svijetu sa tehnologijom deaktivacije cilindara. Ova tehnologija efikasno smanjuje emisiju CO2. Inače, kupci će moći birati između tri verzije 1,0-litrenog trocilindarskog Ecoboost motora snage 99, 123 i 138 KS sa šestostupanjskim ručnim mjenjačem. Kupci Fieste sa 1,1-litrenim trocilindarskim motorom, mogu odabrati verziju sa 69 i 84 KS. Kupci koji preferiraju dizelaše u ponudi imaju verzije 1,5-litarskog motora s 84 i 118 KS.

Milan BUGARIĆ
U HRVATSKOJ SREDINOM 2017.

Nova generacija Forda Fieste, namijenjene europskim kupcima, proizvodit će se u Fordovoj tvornici u njemačkom gradu Kölnu. Na tržištu zapadne Europe Fiesta će se pojaviti na proljeće, dok se proboj na hrvatsko tržište očekuje početkom ljeta. Kako se doznalo na promociji u Kölnu, cijena nove Fieste još uvijek nije definirana.

Možda ste propustili...

POPULARAN GRADSKI AUTOMOBIL

Povoljnije do Toyote Axgo X

ODLIČAN POTEZ ORGANIZATORA VRHUNSKE UTRKE

Hrvatski rally veterani na WRC-u