Autoglas
VOLE GA OBIČNI I FLOTNI KUPCI

Kia Niro je prodajni hit
Objavljeno 29. studenog, 2016.

Novi Kia Niro odmah se pokazao kao Kijin prodajni hit, jer su europski trgovci od njegovog predstavljanja početkom ljeta dobili više od 23.000 narudžbi. Od srpnja do kraja listopada strankama su isporučili 5815 primjeraka Nira, a preostali kupci trebali bi svoja vozila dobiti do kraja godine.

Kia Niro prvo je vozilo koje spaja praktičnost i dizajn crossovera s učinkovitim hibridnim pogonom. Paralelni hibridni pogon kombinira 1,6-litreni GDI benzinski motor s litijum-jonskim polimerskim baterijskim sklopom i elektromotorom snage 44 KS. Snagu na prednje kotače prenosi 6-stupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom. Emisije karbon dioksida kod Nira iznose samo 88 g/km, a potrošnja goriva vrlo skromnih 3,8 l/100km (kombinirano, novi europski vozni ciklus). Isporučena vozila preuzelo je 46 % fizičkih osoba, dok je preostalih 54 % prodanih vozila isporučeno flotnim kupcima. Primjera radi, u Kijinoj širokoj ponudi modela u Europi 57 % svih vozila prodano je fizičkim osobama, a 43 % flotnim kupcima. Niro je zato važan model za Kiju, jer korejski brend želi masovnije prodrijeti u sektor flotnih kupaca, gdje Niro može ponuditi niske troškove održavanja i niske emisije štetnih ispušnih plinova. Tim adutima može privući nove poslovne kupce koji se do sada nisu odlučivali za Kiju.

Michael Cole, izvršni direktor Kije u Europi, o rezultatima je rekao: “Niro je dobro prihvaćen kako među fizičkim tako i među flotnim kupcima, koji žele smanjiti troškove održavanja i emisije karbonovog dioksida, a ne žele pritom žrtvovati stil i praktičnost, u što su prisiljeni kod ostalih hibridnih modela. Već sada vidimo da je Niro dobro prihvaćen na tržištima gdje emisije ispusta utječu na visinu poreza, a i kod ostalih stranaka kod kojih su najvažniji praktičnost i dizajn vozila”.

Ključna pomagala koja donosi Niro napredni su sustav asistencije DRIVE WISE koji, između ostaloga, uključuje automatsko kočenje u nuždi s detekcijom pješaka. Kupci mogu birati između brojnih pomagala za povezivost, kao što su primjerice Android Auto i Apple CarPlay te Kijin vlastiti sustav usluga povezivosti (Kia Connected Services). Vozilo koje je u potpunosti prilagođeno upotrebi pametnih telefona nudi bežično punjenje pametnih telefona i premium audiosustav marke JBL s osam zvučnika. Hibridni crossover može povući prikolicu mase do 1300 kg, što su odlične mogućnosti za ovakav tip vozila. M.Bugarić

U HRVATSKOJ DOGODINE

Nirov 6-stupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom vozaču omogućava izravniji i trenutni odaziv – i zabavniju vožnju u odnosu na hibridnu konkurenciju s uobičajenim CVT mjenjačem. Kao i svi ostali modeli, Kia i Niro sa 7-godišnjim jamstvom (do 150.000 km, prve tri godine bez ograničenja prijeđenih kilometara), strankama pruža bezbrižnost, što ne može ponuditi ni jedan drugi proizvođač hibridnih crossovera u Europi. Početak prodaje Nira u Hrvatskoj je najavljen početkom iduće godine kada će biti poznate cijene i raspoložive opreme.